DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти » Випуск 11 (16) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22061
Title: Теоретичний аналіз стимулювання професійної пізнавальної активності майбутнього вчителя музики
Authors: Молчанова, В. О.
Keywords: активность
познавательная активность
педагогическое стимулирование
профессиональная деятельность
стимулирование профессиональной познавательной активности
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Молчанова, В. О. Теоретичний аналіз стимулювання професійної пізнавальної активності майбутнього вчителя музики / В. О. Молчанова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 11 (16) : Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції «Гуманістичні орієнтири мистецької освіти», 27-29 квітня 2011 року. - С. 81-84.
Abstract: В статье автором дается теоретическое осмотрение профессиональной познавательной активности будущего учителя музики, раскрываются смежные понятия за разными взглядами. Автор анализирует роль познавательной активности в профессиональном становлении студента.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22061
Appears in Collections:Випуск 11 (16)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Molchanova.pdf320.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.