DSpace at library NPU Dragomanova » Освітній дискурс » Випуск 8 (9-10) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22045
Title: Історичне значення та суперечності реалізації Державної національної програми “Освіта” (“Україна XXI століття”)
Other Titles: Historical value and contradictions of the implementation of the state national program “Education” (“Ukraine of the XXI centure)”
Authors: Якимчук, О. І.
Keywords: людина
освіта
культура
національна система освіти
реформа освіти
законодавство у сфері освіти
human
education
culture
national education system
education reform
legislation in the field of education
Issue Date: 2018
Publisher: "Видавництво "Гілея"'
Citation: Якимчук, О. І. Історичне значення та суперечності реалізації Державної національної програми “Освіта” (“Україна XXI століття”) = Historical value and contradictions of the implementation of the state national program “Education” (“Ukraine of the XXI centure)” / О. І. Якимчук // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : collection of scientific papers. – Київ : «Видавництво «Гілея», 2018. – Вип. 8 (9-10) : філософські науки. – С. 80-91.
Abstract: Робиться спромога проаналізувати історичне значення і встановити суперечності реалізації Програми, яка заклала початок для рішучих змін та позитивних перетворень у вітчизняній системі освіти, що відбулися у перші десятиріччя ХХІ століття.
An attempt is made to analyze the historical value and establish the contradictions of the Program implementation, which laid the foundation for decisive changes and positive transformations in the national education system that occurred in the first decades of the ХХІ century.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22045
Appears in Collections:Випуск 8 (9-10)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yakymchuk O. I..pdf249.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.