Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Жукова, Г. В.
dc.date.accessioned 2018-12-07T11:06:05Z
dc.date.available 2018-12-07T11:06:05Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Жукова, Г. В. Позаакадемічна освіта – нова філософія освітньої діяльності = Non-academic education – a new philosophy of educational acnivity / Г. В. Жукова // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : collection of scientific papers. – Київ : «Видавництво «Гілея», 2018. – Вип. 8 (9-10) : філософські науки. – С. 71-79. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22042
dc.description.abstract Основними принципами позаакадемічної освіти, відповідно досліджень вітчизняних та зарубіжних вчених та українських державних програм є: орієнтація навчання на задоволення актуальних потреб його суб'єктів; зв'язок з практикою, який проявляється в спрямованості на здобуття життєвих навичок і підготовку до активної участі в житті суспільства; наявність мобільних гнучких програм, індивідуальних освітніх стратегій, спрямованих на вираження, прийняття і повагу індивідуальних особливостей. Фунда-ментом позаакадемічної освіти є діяльнісна парадигма, яка висуває в якості головної мети розвиток особистості учня на основі освоєння універсальних способів діяльності, подолання консервативних відносин в освіті, зростання креативності, орієнтованої на інновації. ua
dc.description.abstract The main principles of non-academic education, respectively, of research of domestic and foreign scientists and Ukrainian state programs are: orientation of training to meet the actual needs of its subjects; communication with practice is manifested in the focus on learning life skills and preparation for active participation in society; availability of mobile flexible programs, individual educational strategies aimed at expressing, accepting and respecting individual characteristics. The foundation of non-academic education is an activity paradigm, which protests as a main goal the development of the student's personality through the development of universal ways of working, overcoming conservative relations in education, and creativity-oriented innovation. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher "Видавництво "Гілея"' ua
dc.subject позаакадемічна освіта ua
dc.subject філософське освоєння світу ua
dc.subject non-academic education ua
dc.subject philosophical development of the world ua
dc.subject.classification 116:378.048.2+374.1 ua
dc.title Позаакадемічна освіта – нова філософія освітньої діяльності ua
dc.title.alternative Non-academic education – a new philosophy of educational acnivity ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу