Широко розглядається насильство у релігіях світу та відношення до
них Еріха Фромма. Вперше було зроблено порівняльний аналіз насильства у
різних релігіях світу та утопічності гуманістичних ідеалів. Фромм приділяє
питанню гуманізму досить велику кількість часу тому, що вірить у світлий
образ «щасливої людини», що досягла найвищого рівня самореалізації, а не
покори. Порівнюються самопожертва як особливий вид релігійного мазохізму
у християнстві та тоталітарний садизм двадцятого сторіччя. Еріх
Фромм наголошує, що симбіоз садизму та мазохізму – невід’ємна частина
будь якої релігії. Вперше проаналізовано інтерв’ю німецького пастора,
письменника, богослова і психотерапевта Германа Гартфілда, що підтримує
релігійний гуманізм Еріха Фромма. Також вперше порівнюються погляди на
аморальність суспільства Еріха Фромма та арабо–американського психолога
Вафи Султан на прикладі радикального Ісламу.
In the article widely seen violence in the religions of the world and their
relationship to Erich Fromm. For the first time a comparative analysis of violence in various religions of the world and utopian humanistic ideals. Fromm devotes
issue humanism fairly large amount of time that believes in the bright image of the
«happy man», which reached the highest level of self–realization, not obedience. Are
compared sacrifice as a special kind of religious masochism sadism Christianity and
totalitarian twentieth century. Erich Fromm stresses that sadism and masochism
symbiosis – an integral part of any religion. German first analyzed interviews
pastor, writer, theologian and therapist Herman Hartfilda supporting religious
humanism Erich Fromm. Also for the first time compared views on the immorality
of society Erich Fromm and Arab–American psychologist Wafa Sultan the example
of radical Islam.