В статі висвітлено результати, отримані в процесі експериментальної та аналітичної діяльності в рамках дослідження процесу навчання майбутніх вчителів інформатики на предмет внесення до змісту професійної підготовки студентів педагогічних ВНЗ основ знання-орієнтованих інформаційних систем. В результаті аналітичної діяльності стало можливим сформулювати ключові критерії, показники та рівні сформованості когнітивного компоненту ІКТ-компетентностей майбутнього вчителя інформатики. Отримані аналітичні результати стали підґрунтям для формулювання базису експериментальної перевірки рівня сформованості зазначеного вище компоненту.
В статье освещены результаты, полученные в процессе экспериментальной и аналитической деятельности в рамках исследования процесса обучения будущих учителей информатики на предмет внесения в содержание профессиональной подготовки студентов педагогических ВУЗов основ знание-ориентированных информационных систем. В результате аналитической деятельности стало возможным сформулировать ключевые критерии, показатели и уровни сформированности когнитивного компонента ИКТ-компетентностей будущего учителя информатики. Полученные аналитические результаты стали основой для формулирования базиса экспериментальной проверки уровня сформированности указанного выше компонента.
This article highlights the results obtained during the process of experimental and analytical activities while studying the process of training future teachers of Computer Technologies for the introduction of the fundamentals of the work of knowledge-based information systems. As a result of analytical activities, it became possible to formulate key criteria, indicators and levels of the formation of the cognitive component of the ICT-competence of the future computer science teachers. The obtained analytical results became the basis for the experimental verification of the level of the above-mentioned component.