Стаття присвячена організації та проведенню учбово-тренувальних занять по спортивним іграм в умовах
учбового закладу. Раціональна побудова тренувального процесу дозволяє поліпшити засвоєння теоретичного і
практичного досвіду студентів які займаються спортивними іграми.
В системі фізичного навчання та виховання студентів важливе місце займають спортивні ігри. До
особливостей організації та змісту занять відносяться: неперервність та раптовість змін умов гри; швидка зміна
оточення, що змушує гравців швидко оцінювати ситуацію; діяти ініціативно а також кмітливо та швидко.
Кожен з тих, хто навчається, має свої особливі симпатії до футболу або гандболу, баскетболу або волейболу,
регбі або тенісу, настільного тенісу або бадмінтону. Проте в програму учбових занять входять тільки деякі з
перелічених ігрових видів спорту, кожен з яких має свої особливості та специфіку.
The article is devoted
to the organization and conducting of training and training sessions on sports games in the conditions of an educational institution.
Rational construction of the training process allows you to improve the assimilation of the theoretical and practical experience of
students engaged in sports games.
In the system of physical education and upbringing of students an important place is occupied by sports games. The
peculiarities of the organization and content of the classes include: continuity and suddenness of changes in the conditions of the
game; quick change of environment that makes players quickly evaluate the situation; Acting initially and smartly and quickly.
Each of the learners has its own special likes for football or handball, basketball or volleyball, rugby or tennis, table tennis
or badminton. However, the curriculum includes only some of the listed sports games, each of which has its own peculiarities and
specifics.