У статі розглянуто проблему ураження головного мозку у дітей в ранньому віці та розвиток хвороби що
притаманна даному ураженню. Встановлено зв’язок з важливими науковими та практичними завданнями, а саме
важливість ранньої корекції для соціалізації дітей-інвалідів, адаптації до зовнішнього середовища та підвищення рівня
життя.
Метою є доповнити та випробувати комплексну методику психофізичної реабілітації з додаванням
функціональної музичної до кожної реабілітаційної процедури для хворих на ДЦП, яка проста у використанні, не потребує
спеціального обладнання та може використовуватись батьками під час самостійних занять з дітьми вдома. Виявити її
вплив під час занять для створення музичного супроводу на всіх етапах реабілітаційних процедур, що сприятиме
зниженню проявів хвороби підчас та після занять, базуючись на нейрологічних досліджень впливу музики на мозок.
The article considers the problem of brain damage children at an early age
and develop disease that is inherent in this lesion. The relationship with important scientific and practical tasks, such as the
importance of early socialization correction for children with disabilities to adapt to the environment and improving living standards.
The aim is to supplement and test a complex method of psychophysical rehabilitation with the addition of music to each
functional rehabilitation treatments for patients with cerebral palsy, which is easy to use, requires no special equipment and can be
used by parents during the self-study with children at home. Identify its impact in the classroom to create a musical accompaniment
at all stages of rehabilitation procedures that will help to reduce symptoms of the disease during and after school, based on
neurological research on the influence of music on the brain.