DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 30 (40) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21770
Title: Единство родительской педагогики и эстетической культуры учителя – основа педагогической поддержки родителей
Authors: Суходольская-Кулешова, О. В.
Симчич, М. Д.
Keywords: родительская педагогика
эстетическая культура учителя
педагогическая поддержка родителей
взаимодействие учителя и родителей
батькiвська педагогiка
естетична культура вчителя
педагогiчна пiдтримка батькiв
взаємодiя вчителя i батькiв
parental pedagogy
teacher's aesthetic culture
parents' pedagogical support
interaction of the teacher and parents
Issue Date: 2018
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Суходольская-Кулешова, О. В. Единство родительской педагогики и эстетической культуры учителя – основа педагогической поддержки родителей / О. В. Суходольская-Кулешова, М. Д. Симчич // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя : проблеми теорії і практики : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 30 (40). - С. 133-136.
Abstract: В статье показаны теоретические и практические аспекты единства родительской педагогики и эстетической культуры учителя на основе неоконченной книги "Родительская педагогика" В.А. Сухомлинского и Конвенции ООН о правах ребенка, определены пути преодоления "легкомысленного отношения старших к важнейшим вопросам жизни человека, к его будущему" (В. А. Сухомлинский). Представлена эстетическая культура учителя как динамическая система знаний, ценностей, норм, обеспечивающих эстетизацию деятельности, поведения учителя и раскрывающихся в процессе трансляции эстетического опыта в его профессионально-педагогической деятельности с точки зрения идей В. А. Сухомлинского.
У статтi представленi теоретичнi i практичнi аспекти єдностi батькiвської педагогiки i естетичнї культури вчителя на основi незавершеної книги "Батькiвська педагогiка" В. О. Сухомлинського i Конвенціi ООН про права дитини, визначенi шляхи подолання "легковажного ставлення старших до найважливiших питань життя людини, до її майбутнього" (В. О. Сухомлинський). Представлена естетична культура учителя як динамічна система знань, цінностей, норм, що забезпечують естетизацію діятельності, поведінки учителя та розкриваються у процесі трансляції естетичного досвіду в його професійно-педагогічній діяльності з точки зору ідей В. О. Сухомлинського.
The article presents theoretical and practical aspects of the unity of parental pedagogy and teacher's aesthetic culture basen on the unfinished book "Parental Pedagogy" by V. А. Sukhomlinsky and the UN Convention on the Rights of the Child. The article reveals the ways of overcoming "The adults' neglect of the vital issues of human life and future" (V. A. Sukhomlinsky). Teacher's aesthetic culture is presented in the article as a dynamic system of knowledge, values, norms ensuring the aestheticization of teacher's behaviour. These knowledge, values, norms are revealed in the process of aesthetic experience transfer in teacher's professional and educational efforts according to V. A. Sukhomlinsky idea.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21770
Appears in Collections:Випуск 30 (40)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Suhodolska-Kulechova_Sumchuch.pdf269.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.