DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 30 (40) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21754
Title: Окремі методичні аспекти вивчення геоморфологічної складової природного середовища в основній школі
Authors: Булгаков, В. П.
Баштова, М. О.
Keywords: геоморфологія
методи
природне середовище
учитель
геоморфология
методы
природная среда
geomorphology
methods
natural environment
teacher
Issue Date: 2018
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Булгаков, В. П. Окремі методичні аспекти вивчення геоморфологічної складової природного середовища в основній школі / В. П. Булгаков, М. О. Баштова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя : проблеми теорії і практики : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 30 (40). - С. 99-102.
Abstract: В статті розглянуто важливість вивчення природного середовища в основній школі, вказано яким чином формується особистість дитини через зв’язки з природою. Обгрунтовано необхідність закладання у дітей екологічної свідомості і бережного ставлення до навколишнього природного середовища. Наведено методичні підходи, які доцільно використовувати учителю під час вивчення геоморфологічної складової природного середовища.
В статье рассмотрена важность изучения природной среды в основной школе, указано каким образом формируется личность ребенка в условиях связи с природой. Обоснована необходимость закладки у детей экологического сознания и бережного отношения к окружающей природной среде. Приведены методические подходы, которые целесообразно использовать учителю при изучении геоморфологической составляющей окружающей природной среды.
In the article importance of study of natural environment at basic school is considered, it is indicated how personality of child is formed through copulas with nature is considered. The necessity of gobbing for the children of ecological consciousness and careful attitude toward a natural environment is grounded. Methodical approaches which it is expedient to use a teacher during the study of geomorfologichnoy constituent of natural environment are resulted.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21754
Appears in Collections:Випуск 30 (40)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bulgakov_Bashtova.pdf271.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.