DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 30 (40) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21741
Title: Потенціал формування у студентів галузі цивільної інженерії активних методів навчання для англомовної лексичної компетентності у читанні
Authors: Рубцова, С. В.
Keywords: активні методи навчання іноземних мов
динамічна модель навчання
психологічні механізми
імпрінтінг
репрезентативна система
активные методы обучения иностранному языку
динамическая модель обучения
психологические механизмы
импринтинг
репрезентативная система
active learning
dynamic learning
psychological mechanisms
imprinting
representative system
Issue Date: 2018
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Рубцова, С. В. Потенціал формування у студентів галузі цивільної інженерії активних методів навчання для англомовної лексичної компетентності у читанні / С. В. Рубцова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя : проблеми теорії і практики : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 30 (40). - С. 69-75.
Abstract: У статті проаналізовано і описано основні характеристики активних методів навчання іноземних мов, що сприяють досягненню необхідного рівня лексичної компетентності в професійно орієнтованому читанні. Розглянуті типи фахових знань та їх роль у освітньому процесі і навчанні іноземних мов майбутніх інженерів цивільного будівництва. Згідно з результатами проведеного опитування студентів ІV курсу галузі будівництва та цивільної інженерії Київського національного університету будівництва і архітектури при різних способах подання словесного матеріалу [1, с. 143], виділена провідна репрезентативна система, що задіяна в стратегії швидкого запам’ятовування слів студентами при різних способах подачі словесного матеріалу. Наголошується на необхідності враховувати знання закономірностей сприйняття через провідні репрезентативні системи студента у процесі активних методів навчання, оскільки врахування закономірностей сприйняття через провідні репрезентативні системи, їх осмислення, розвиток різних видів пам’яті, уваги, занурення у комплексний досвід і активна оцінка допомагають студенту швидко опановувати нову лексику і надають підтримку у розумінні текстів іноземною мовою.
В статье проанализированы и описаны основные характеристики активных методов обучения иностранного языка, которые способствуют достижению необходимого уровня лексической компетентности в профессионально ориентированном чтении. Рассмотрены типы профессиональных знаний и их роль в образовательном процессе и обучении иностранному языку будущих инженеров гражданского строительства. В соответствии с результатами проведенного опроса студентов ІV курса отрасли строительства и гражданской инженерии Киевского национального университета строительства и архитектуры при разных способах подачи словесного материала [1, с. 143], определена лидирующая репрезентативная система, задействованная при стратегии быстрого запоминания слов студентами при разных способах подачи словесного материала. Указывается на необходимость учитывать знания закономерностей восприятия через лидирующие репрезентативные системы студента в процессе активных методов обучения, поскольку учитывая закономерности восприятия через лидирующие репрезентативные системы, их осмысление, развитие различных видов памяти, внимания, погружения в комплексный опыт и активная оценка помогают студенту быстро овладевать новой лексикой и облегчают понимание текстов на иностранном языке.
Researchers have shown that psychological nature of personality is a very important constituent part of an active learning process. The knowledge of psychological characteristics of students allow to provide the best approaches for dynamic learning. Purpose. To determine the features of the active learning process in different teaching methods of foreign language learning; to identify the peculiarities of psychological mechanisms as well as the characteristics of functioning the leading representative systems. Methods. Reviewing the studies on psychological problems of active learning conducted abroad and in Ukraine with the view to analyzing existing scientific concepts of foreign language learning activity; providing tests for students of civil engineering that allow to identify their strong and weak points in memorizing new vocabulary. Results. This study revealed that knowledge of psychological characteristics and mechanisms of active learning gained while the knowledge of representative systems functioning has a positive impact on comprehension of new information. General psychological mechanisms of active learning such as perception, thinking, different types of memory, previous experience, critical thinking, etc. help students in vocabulary learning and reading comprehension of scientific and technical texts. Conclusion. To sum up, it was found that an understanding of the concept that dynamic learning activity should be viewed as students’ previous experience, sphere of their professional interests, and their leading representative systems functioning. All of this knowledge will provide an effective encouragement in foreign language learning of different engineering fields.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21741
Appears in Collections:Випуск 30 (40)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rubtsova.pdf318.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.