DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) » Випуск 9 (103) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21708
Title: Інноваційні засади процесу формування навичок здорового способу життя у студентів закладів вищої освіти
Authors: Хрипач, А. Г.
Гулей, К .С.
Зелікова, Т. І.
Незгода, С. П.
Keywords: студент
ЗВО
фізичне виховання
здоровий спосіб життя
інновації
ВУЗ
физическое воспитание
здоровый образ жизни
инновации
student
university
physical education
healthy lifestyle
innovations
Issue Date: 2018
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Інноваційні засади процесу формування навичок здорового способу життя у студентів закладів вищої освіти / А. Г. Хрипач, К. С. Гулей, Т. І. Зелікова, С. П. Незгода // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 9 (103). - С. 93-97.
Abstract: Проаналізовано аспекти формування навичок здорового способу життя у студентів закладів вищої освіти. Доведено, що раціональна організація здорового способу життя студентів є запорукою збереження їхнього здоров’я. Метою проведеного дослідження було виявлення інноваційних засад цього процесу та з’ясування можливостей упровадження інноваційних технологій у ході формування навичок здорового способу життя у студентів. За результатами проведеної наукової розвідки виокремлено напрями інноваційної діяльності, які потребують практичного втілення поряд із інтенсивним залученням студентів до активних дій задля забезпечення довготривалої зміни у їхній поведінці. Комплексна інтеграція інноваційних технологій у фізичне виховання сприятиме успішному формуванню навичок здорового способу життя у студентів.
Проанализированы аспекты формирования навыков здорового образа жизни у студентов высших учебных заведений. Доказано, что рациональная организация здорового образа жизни студентов является залогом сохранения их здоровья. Целью проведенного исследования было выявление инновационных основ этого процесса и выяснения возможностей внедрения инновационных технологий в ходе формирования навыков здорового образа жизни у студентов. По результатам проведенной научной разведки выделены направления инновационной деятельности, требующих практического воплощения наряду с интенсивным привлечением студентов к активным действиям для обеспечения долговременного изменения в их поведении. Комплексная интеграция инновационных технологий в физическое воспитание будет способствовать успешному формированию навыков здорового образа жизни у студентов.
The actual problem is a question of the formation of a healthy lifestyle personality of students, able to effectively manage their health of the present. The article deals with the aspects of the formation of healthy lifestyle skills among students it is considered. The task of the work – the identification of innovative foundations of this process and the elucidation of the possibilities of introducing innovative technologies in the development of healthy life style skills among students. Healthy lifestyle is a system-forming factor in the process of physical education. Such a way of life the professional culture of a future specialist and self-improvement of a person, education about his health, as well as mastering all the arsenal of practical skills and skills that ensure its preservation and strengthening is a summarizes. The implementation of which in the practical activity will contribute to the successful formation of healthy lifestyle skills among students, are identified the directions of innovation activity is a аccording to the results of the scientific research. Among them: interactive technologies of physical education, individualization and optimization, personally oriented approach, priority use of individualization and differentiation of training, individual choice of types of physical activity, physical culture and health mass events with the participation of active participation of students and organic synthesis of their elements.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21708
Appears in Collections:Випуск 9 (103)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hrypach_Gulеy,.pdf255.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.