DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 03. Фізика і математика у вищій і середній школі » Випуск 19 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21684
Title: Методика підготовки до розв’язування тестових завдань ЗНО з математики
Other Titles: Methodology of test items solving during the preparation to IEA in mathematics
Authors: Школьний, О. В.
Захарійченко, Ю. О.
Keywords: ЗНО з математики
ДПА з математики
учні старшої школи
навчальні досягнення з математики
завдання на встановлення відповідностей
завдання з повним поясненням
IEA in mathematics
SFE in mathematics
pupils of senior school
learning achievements in mathematics
items for finding of logic pairs
items with full explanation
Issue Date: 2017
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Школьний, О. В. Методика підготовки до розв’язування тестових завдань ЗНО з математики / О. В. Школьний, Ю. О. Захарійченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 19. – С. 87-93.
Abstract: Наразі ЗНО з математики виконує подвійну функцію: конкурсний відбір до вищих навчальних закладів та державна підсумкова атестація випускників. У зв’язку з цим підготовка до нього набула додаткової актуальності. Також до тесту ЗНО з математики повернуто завдання з повним поясненням, які були відсутні протягом тривалого часу. Через це багато вчителів відчувають нестачу в публікаціях, пов’язаних із методикою підготовки до розв’язування таких завдань. У даній роботі ми наводимо типові тестові завдання, які можуть бути використані вчителями математики під час підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання. До кожного із цих завдань наведено повне розв’язання і методичні коментарі, у яких ми робимо акцент на їх характерних особливостях. Особливу увагу при цьому приділено завданням на встановлення відповідності та завданням із повним поясненням, оскільки за статистикою при виконанні завдань саме цих типів учнів допускають найбільшу кількість помилок. Ми вважаємо, що пропоновані методичні рекомендації сприятимуть забезпеченню якісної підготовки до ЗНО з математики учнів української старшої школи.
Currently independent external assessment in mathematics has a dual function: competitive selection to universities and state final examination senior school pupils. In this regard, the preparation for it has become more relevant. Also to the test of the EIA in mathematics were returned tasks with complete explanations that were missing for there for a long time. Because of this many teachers are feeling some lacks in publications related to the methodology for preparing for such problems solving. In this paper we present some test items, which can be used by teachers of mathematics in preparation for independent external assessment. Complete solution and methodical comments for each of these tasks are given. In the mentioned above comments we pay much attention to their especial characteristics. Particular attention is paid to the items for finding of logic pairs and problems with a full explanation, because according to statistics in meeting the objectives of these types of students allow the greatest number of errors. We believe that the guidelines proposed in this paper will help to ensure quality training for IEA in mathematics for Ukrainian pupils of senior school.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21684
Appears in Collections:Випуск 19

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shkolnyi O., Zakhariychenko Y..pdf309.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.