DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет педагогіки та психології » Наукові праці Факультету педагогіки та психології »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21641
Title: Поняття «завдання» та «вправа» у системі, спрямованої на забезпечення міцності знань учнів з гуманітарних дисциплін
Other Titles: The concept of "task" and "exercise" in their system determined to provide students with lasting knowledge on humanitarian subjects
Понятие «задание» и «упражнения» в системе, направленной на обеспечение прочности знаний учащихся с гуманитарных дисциплин
Authors: Комогорова, Марина Іванівна
Keywords: вправа
завдання
етапи засвоєння знань
система завдань та вправ
міцність знань
tasks
exercise
stages of knowledge acquisition
system of tasks and exercises
strength of knowledge
задачи
упражнение
этапы усвоения знаний
система заданий и упражнений
прочность знаний
Issue Date: 2018
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Комогорова, М. І. Поняття «завдання» та «вправа» у системі, спрямованої на забезпечення міцності знань учнів з гуманітарних дисциплін / М. І. Комогорова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць / за науковою ред. Академіка В. І. Бондаря. – Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 29. – С. 70-74.
Abstract: У статті розкрито поняття «завдання» та «вправа» у науково- педагогічній літературі та погляди вчених щодо їх класифікацій. Виокремлюються та тлумачення різні типи вправ, які мають місце у контексті нашого дослідження. Виділено такі рівні складності навчальних завдань та вправ: рецептивні вправи, репродуктивні вправи, продуктивні. Встановлено , що вправи мають бути послідовно розташовані та відповідати етапам навчання (мотиваційний етап, етап закріплення знань, етап повторення, контрольний етап).
In the article the concept of "task" and "exercise" in the scientific-pedagogical literature is described. Different types of exercises that take place in the context of our research are distinguished and interpreted. The following levels of complexity of educational tasks and exercises are selected: receptive exercises, reproductive exercises, productive ones. It has been established that exercises should be consistent with the stages of learning (motivation stage, stage of knowledge consolidation, repetition phase, control phase).
В статье раскрыто понятие «задание» и «упражнение» в научно-педагогической литературе и взгляды ученых относительно их классификаций. Выделяются различные типы упражнений, которые имеют место в контексте нашего исследования. Выделены следующие уровни сложности учебных заданий и упражнений: рецептивные упражнения, репродуктивные упражнения, продуктивные. Установлено, что упражнения должны быть последовательно расположены и соответствовать этапам обучения (мотивационный этап, этап закрепления знаний, этап повторения, контрольный этап).
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21641
Appears in Collections:Наукові праці Факультету педагогіки та психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Komogorova.pdfОсновна стаття2.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.