Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Наумова, Ю. С.
dc.date.accessioned 2018-11-02T10:15:05Z
dc.date.available 2018-11-02T10:15:05Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Наумова Ю. С. Мотивація студентів при освоєнні ієрогліфічної мови / Ю. С. Наумова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 7 (52). - С. 205-215. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21541
dc.description.abstract У статті представлено результати емпіричного дослідження особливостей мотиваційної структури студентів при освоєнні ними ієрогліфічної мови. Обґрунтовується підбір психодіагностичного інструментарію, адекватного поставленим завданням дослідження. У підсумку феноменологічного та статистичного аналізу даних зроблено висновок, що у структурі мотивації учбової діяльності студентів упродовж навчання у вишу мають місце динамічні процеси, що виявляються у поступовій конкретизації, більшій усвідомленості мотивів, зміні спрямованості мотивації від зовнішньої до внутрішньої тощо. Доводиться факт існування відмінності у мотивації "успішних" та "неуспішних" у оволодінні мовою студентів, що полягає у наявності (у успішних) та відсутності (у неуспішних) узагальненого патерну, яким є зв'язок особистісного сенсу навчання із задоволенням від процесу навчання та орієнтацією (пролонгуванням) результатів у майбутнє. ua
dc.description.abstract В статье представлены результаты эмпирического исследования особенностей мотивационной структуры студентов при овладении ими иероглифическим языком. Обосновывается выбор психодиагностического инструментария для решения поставленных задач. В результате феноменологического и статистического анализа данных делается вывод о том, что в структуре мотивации учебной деятельности студентов в процессе обучения в высшем учебном заведении имеют место динамические процессы, имеющие проявление в постоянной конкретизации, большей осознанности мотивов, изменении направленности мотивации от внешней к внутренней. Доказывается факт существования отличий в мотивации "успешных" и "неуспешных" при овладении языком студентов. ua
dc.description.abstract The article presents the results of an empirical study of the features of the motivational structure of students when they master hieroglyphic language. The choice of a psychodiagnostic tool for the decision of the put problems is justified. The results of the study are described. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject мотивація ua
dc.subject учбова мотивація студентів ua
dc.subject пізнавальні мотиви ua
dc.subject професійно-прагматичні мотиви ua
dc.subject естетичні мотиви ua
dc.subject перспективно-професійні мотиви ua
dc.subject комунікативні мотиви ua
dc.subject мотиви соціального й особистісного престижу ua
dc.subject невизначені мотиви ua
dc.subject мотивация ua
dc.subject учебная мотивация студентов ua
dc.subject познавательные мотивы ua
dc.subject профессионально-прагматические мотивы ua
dc.subject эстетические мотивы ua
dc.subject перспективно-профессиональные мотивы ua
dc.subject коммуникационные мотивы ua
dc.subject мотивы социального и личностного престижа ua
dc.subject неопределенные мотивы ua
dc.subject motivation ua
dc.subject educational motivation of students ua
dc.subject cognitive motives ua
dc.subject professional and pragmatic motives ua
dc.subject aesthetic motives ua
dc.subject perspective-professional motives ua
dc.subject communication motives ua
dc.subject motives of social and personal prestige ua
dc.subject indefinite motives ua
dc.subject.classification 378.015.3:005.32]:81’23:811.521 ua
dc.title Мотивація студентів при освоєнні ієрогліфічної мови ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу