DSpace at library NPU Dragomanova » Освітній дискурс » Випуск 7 (8) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21514
Title: Аналіз стану підготовки педагогів професійного навчання з документознавства в педагогічних університетах
Other Titles: The status analysis of the professional education teacher training with documentation in pedagogical universities
Authors: Чумаченко, Дар'я Володимирівна
Keywords: документознавство
фахівець з документознавства
педагог професійного навчання
бакалавр професійної освіти
documentation
specialist in documentation
the professional education teacher
Bachelor of Professional Education
Issue Date: 2018
Publisher: ПП "Вид-во "Гілея"'
Citation: Чумаченко, Д. В. Аналіз стану підготовки педагогів професійного навчання з документознавства в педагогічних університетах = The status analysis of the professional education teacher training with documentation in pedagogical universities / Д. В. Чумаченко // Освітній дискурс. Гуманітарні науки : збірник наукових праць = Educational discourse. Humanities sciences : collection of scientific papers. – Київ : «Видавництво «Гілея», 2018. – Вип. 7 (8). – С. 64-73.
Abstract: Проведений аналіз стану підготовки педагогів професійного навчання з документознавства в педагогічних університетах дав підстави визначити переваги та недоліки організації навчання студентів спеціальності 015.05 “Професійна освіта (Документознаство)”. Серед найнагальніших нами визначено проблему інтенсифікації навчального процесу, яку передбачено вирішити шляхом пошуку більш ефективних засобів, форм та методів навчання для аудиторної форми навчання.
The conducted The status analysis of the professional education teacher training with documentation in pedagogical universities gave a reason to determine the advantages and disadvantages of organizing the training of students in the specialty 015.05 “Professional Education (Documentation)”. Among the urgent problems, we identified the problem of the educational process intensification, which is intended to be solved by finding more effective means, forms and methods of training for the auditorial form of training.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21514
Appears in Collections:Випуск 7 (8)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chumachenko D. V..pdf241.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.