DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) » Випуск 7 (101) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21495
Title: Педагогічні умови формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх лікарів у освітньому процесі з фізичного виховання
Other Titles: Pedagogical conditions of formation of healthcare-saving competence of future doctors in the educational process of physical education
Authors: Ткачук, О. Г.
Keywords: здоров' язбережувальна компетентність
майбутній лікар
освітній процес з фізичного виховання
педагогічні умови
студенти
фізичне виховання
health-saving competence
future physician
educational process of physical education
pedagogical conditions
students
physical education
Issue Date: 2018
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Ткачук, О. Г. Педагогічні умови формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх лікарів у освітньому процесі з фізичного виховання / О. Г. Ткачук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018 – Вип. 7 (101). – С. 92-96.
Abstract: У статті теоретично обґрунтовано педагогічні умови, які сприяють ефективному формуванню здоров‟язбережувальної компетентності майбутніх лікарів у освітньому процесі з фізичного виховання. Розкрито підходи до визначення педагогічних умов формування здоров‟язбережувальної компетентності майбутніх лікарів. Визначено поняття «педагогічні умови формування здоров‟язбережувальної компетентності». Охарактеризовано обрані педагогічні умови формування здоров‟язбережувальної компетентності майбутніх лікарів у освітньому процесі з фізичного виховання.
In the article, the pedagogical conditions that contribute to the effective formation of the health-saving competence of future physicians in the educational process of physical education are theoretically substantiated. Approaches to the definition of pedagogical conditions for the formation of healthcare-saving competence of future doctors are revealed. The concept of "pedagogical conditions of formation of healthcare-saving competence" is defined. The selected pedagogical conditions of formation of healthcare-saving competence of future doctors in the educational process of physical education are described.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21495
Appears in Collections:Випуск 7 (101)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tkachuk E..pdf178.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.