Стаття присвячена оцінці переваг використання настільного тенісу у процесі фізичного виховання студентів.
У статті виявлено та теоретично обґрунтовано переваги використання засобів настільного тенісу в процесі секційної
роботи студентської молоді з фізичного виховання в закладах вищої освіти. Доповнені і розширені наявні напрацювання з
питань модернізації навчально-виховного процесу з фізичного виховання у вищих навчальних закладах на основі
використання спортивно-орієнтованих технологій. Були використані наступні методи дослідження: аналіз спеціальної
науково-методичної літератури, документальних матеріалів, соціологічні методи дослідження, експертна оцінка,
методи математичної статистики. У дослідженнях взяли участь 290 студентів, 14 експертів. Методологічну основу дослідження склали сучасні
наукові уявлення про теоретичні і програмні засади фізичного виховання студентів вищих навчальних закладів.
Загальнонаукове значення результатів дослідження полягає в обґрунтуванні підходів до модернізації фізичного виховання
студентської молоді в сучасних умовах реорганізації освіти. Виявлено високу атрактівность засобів настільного тенісу
серед студентів. Настільний теніс вважали за краще від 30,0% до 46,67% опитаних, що склало найбільший відсоток
серед відповідей студентів. Встановлено, що основними перевагами застосування засобів настільного є: доступність,
бюджетность матеріально-технічного забезпечення занять з настільного тенісу, видовищність, висока емоційність
занять, варіативність, високий оздоровчий ефект. Використання коштів настільного тенісу покращує рівень
психоемоційний стан студентів. Про доцільність використання коштів настільного тенісу при організації секційних
занять студентів у закладах вищої освіти вказує узгоджена оцінка експертів.
The article is devoted to the assessment of the advantages of using table tennis in the process of physical education of
students. The article reveals and theoretically substantiates the advantages of using table tennis equipment in the process of
sectional work of students of physical education in higher education institutions. Existing work on modernization of the educational
process on physical education in higher educational institutions based on the use of sports-oriented technologies has been
supplemented and expanded. The following research methods were used: analysis of special scientific and methodological literature,
documentary materials, sociological methods of research, expert assessment, methods of mathematical statistics.
There are 290 students, 14 experts took part in the research.Methodological basis of the research consisted of modern
scientific ideas about the theoretical and program principles of physical education of students of institutions of higher education. The
general significance of the research results is to substantiate the approaches to modernizing the physical education of student youth
in the current conditions of the reorganization of education. The high attractiveness of table tennis equipment among students was
revealed. Table tennis was favored from 30.0% to 46.67% of the respondents, which in turn was the highest percentage among the
students' responses. It is established that the main advantages of the use of table tennis are: availability, budgeting of material and
technical provision of work from table tennis, spectacle and high emotionality of classes, variability, and high health effect. The use of
table tennis improves the level of psycho-emotional state of students. The expediency of using table tennis equipment in organizing
sectional classes of students in institutions of higher education indicates an agreed assessment of experts.