У статті розкривається сутність основних понять, які характеризують педагогічні технології формування культури безпеки життєдіяльності майбутніх учителів початкової школи. Аналіз психолого-педагогічної літератури, проведений автором, показав відсутність єдиного тлумачення науковцями понять “безпека”, “небезпека” та “шкідливі і небезпечні фактори”. У статті уточнено зміст поняття
“формування культури безпеки життєдіяльності майбутніх учителів початкової
школи”, вказано на гостру потребу суспільства щодо створення особливих
педагогічних технологій у сфері формування культури безпеки життєдіяльності
майбутніх педагогів, які дозволяють сформувати в молодших школярів
відповідальне ставлення до свого життя, здоров’я та здібності проектувати
модель безпечної поведінки.
The article reveals the essence of the basic concepts that characterize the
pedagogical technologies of developing the culture of safety life of the future teachers
of junior classes. The analysis of psychological and pedagogical literature, carried out
by the author, showed the lack of a single interpretation of the concepts of "safety",
"danger" and "harmful and dangerous factors" by scientists. The article clarifies the
meaning of the concept of "the formation of a safety life culture for future teachers of
junior classes," pointed out to the urgent needs of society for the creation of special
pedagogical technologies in the field of the formation of a safety life culture of future
teachers of junior grades, which allow junior grades students to form a responsible attitude towards their life and health "