Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретичне обгрунтування певних етапів методики викладання дисципліни "масаж" майбутнім фахівцям фізичної культури та спорту

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Каніщева, О. П.
dc.contributor.author Єфіменко, П. Б.
dc.date.accessioned 2018-10-22T09:12:03Z
dc.date.available 2018-10-22T09:12:03Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Каніщева, О. П. Теоретичне обгрунтування певних етапів методики викладання дисципліни "масаж" майбутнім фахівцям фізичної культури та спорту / О. П. Каніщева, П. Б. Єфіменко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 4 (98). - С. 82-86. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21333
dc.description.abstract Визначено, що майбутнім бакалаврам фізичної культури і спорту крім фахових, необхідно володіти й допоміжними знаннями й уміннями. З’ясовано, що такими є масаж, який має вагоме прикладне значення. Розроблено та наведено методику викладання загальної для всіх спеціальностей дисципліни "Масаж". Виділено три етапи навчання: мотиваційно-ціннісний, когнітивно-процесуальний і контрольно-результативний. Встановлено та охарактеризовано основні мотиви до вивчення цієї дисципліни. Підтверджено, що когнітивно-процесуальним етапом передбачено оволодіння різними знаннями та уміннями. Контролюючо-результативний етап здійснювався протягом усього навчального процесу шляхом систематичного одержання викладачем зворотної об’єктивної інформації про стан вихідного рівня знань, технічної та методичної підготовки студентів. ua
dc.description.abstract Определенно, что будущему бакалавру физической культуры и спорта наравне с непосредственными профессиональными знаниями и умениями необходимо владеть и вспомогательными, среди которых массаж занимает важное прикладное значение. Разработана и представлена методика преподавания общей для всех специальностей дисциплины "Массаж", состоящей из трех этапов: мотивационно-ценностного, когнитивно-процессуального и контрольно-результативного. Исторические данные развития массажа и примеры из практики, изложенные на вступительной лекции, способствовали выявлению у студентов основных мотивов к изучению данной дисциплины, а именно: познавательно-профессиональных, ценностных и социальных. Качественному проведению когнитивно-процессуального этапа способствовали разработанные и внедренные в учебный процесс темы лекций и практических занятий, обеспечивающие приобретение интегративных знаний и умений по этой дисциплине. Третий, контрольно-результативный этап осуществлялся в течение всего учебного процесса. Его реализация предусматривала систематическое получение преподавателем обратной объективной информации о состоянии исходного уровня знаний, технической и методической подготовки студентов. ua
dc.description.abstract It is estimated in the article that the future bachelor of physical culture and sport equally with the direct professional knowledge and abilities should own certain auxiliary means. It is found out that massage occupies the important applied value among them. The methods of teaching of general for all specialities discipline "Massage" are worked out and presented. It consists of three stages: motivational-valued, process-cognitive and result-control. Certain historical data of massage development and examples from practice of specialists, stated on an introductory lecture, encouraged uncovering basic reasons of students to the studying of this discipline, namely: cognitive-professional, valued and social. During the questionnaire students defined that major is cognitive-professional reason. For high-quality realization of the second, process-cognitive stage of methods of teaching of "Massage" discipline, themes of lectures and practical studies are worked out and implemented to the study process. These themes allowed students acquisition of integrative knowledge and abilities on this discipline. Third, the result-control stage was carried out during all educational process. The current exposure of results of actual preparation of students is offered with the purpose of removal of present defects. Realization of this stage foresaw the systematic receipt of reverse objective information by a teacher during studies about the state of initial level of knowledge, technical and methodical preparation of students. It is certain, that forming of dominant positive motivation to employments "Massage" stimulates students discipline to her capture. The best indices of creativity during acquirement of this discipline show up on practical studies which were held in form of business game within the limits of individual conditional situation. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject дисципліна "Масаж" ua
dc.subject етапи навчання ua
dc.subject інтегративні знання та уміння ua
dc.subject креативність ua
dc.subject ділові ігри ua
dc.subject дисциплина "Массаж" ua
dc.subject этапы обучения ua
dc.subject интегративные знания и умения ua
dc.subject креативность ua
dc.subject деловые игры ua
dc.subject discipline "Massage" ua
dc.subject stages of studies ua
dc.subject integrative knowledge and abilities ua
dc.subject creativity ua
dc.subject business games ua
dc.subject.classification 378:796 ua
dc.title Теоретичне обгрунтування певних етапів методики викладання дисципліни "масаж" майбутнім фахівцям фізичної культури та спорту ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу