Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Оздоровчо-прикладна ефективність процесу фізичного виховання учнів початкової школи на етапі формування основних навичок навчальної праці

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бондаренко, С. В.
dc.date.accessioned 2018-10-18T07:51:50Z
dc.date.available 2018-10-18T07:51:50Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Бондаренко, С. В. Оздоровчо-прикладна ефективність процесу фізичного виховання учнів початкової школи на етапі формування основних навичок навчальної праці / С. В. Бондаренко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 3К (97). - С. 83-87. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21272
dc.description.abstract Діюча система шкільного фізичного виховання неспроможна подолати зростаючу динаміку захворюваності учнів. Встановлено, що більшість хвороб опорно-рухового апарату та зорової системи виникають на початковому етапі навчання внаслідок інтенсивного дидактогенного впливу. Мета дослідження полягала у визначенні ефективності оздоровчо-прикладного впливу процесу фізичного виховання на стан рухової функції, постави та зорової працездатності учнів 6 – 8 років у період становлення основних навчальних умінь та навичок. Проведені комплексні 2-х річні дослідження процесу навчання учнів початкової школи свідчать про недостатню реалізацію оздоровчо-розвивального та прикладного потенціалу шкільної фізичної культури, що призводить до дезадаптації організму дітей під впливом інтенсивних навчальних навантажень. Перспективним шляхом до збереження здоров’я учнів та забезпечення успішної адаптації організму до високих вимог сучасного шкільного навчання є модернізація системи фізичного виховання початкової школи на основі кінезіологічного підходу. ua
dc.description.abstract The issue of preserving the health of children entering school education is essential for every national education system that seeks to provide a modern level of knowledge. Such aspirations involve an extremely intense educational work directed at the primary school to master the abilities and skills to read, write, count, etc., that is, in the mastery the basics of the «profession» of the pupil. The current system of school physical education, aimed largely at overcoming the deficit of motor activity, is now unable to overcome the negative dynamics of the increasing incidence of schoolchildren. It was revealed that most of the illnesses of the locomotor system and the visual system arise as a result of didаctogenic influence, that is, the effect of intense training loads. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject проблеми навчальної адаптації ua
dc.subject здоров`я учнів ua
dc.subject модернізація фізичного виховання ua
dc.subject кінезіологічний підхід ua
dc.subject problems of educational adaptation ua
dc.subject pupils' health ua
dc.subject modernization of physical education ua
dc.subject kinesiological approach ua
dc.title Оздоровчо-прикладна ефективність процесу фізичного виховання учнів початкової школи на етапі формування основних навичок навчальної праці ua
dc.title.alternative Wellness-applied efficiency of the process of physical education of primary school pupils at the stage of formation of basic skills of educational work ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу