DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти » Випуск 20 (25) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21150
Title: Художня інтеграція як принцип забезпечення взаємодії національних традицій на уроках музики
Authors: Гаснюк, В. В.
Keywords: художня інтеграція
взаємодія національні традиції
музично-естетичне виховання
art integration and interaction of national traditions
of musical-aesthetic education
Issue Date: 2016
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Гаснюк, В. В. Художня інтеграція як принцип забезпечення взаємодії національних традицій на уроках музики / В. В. Гансюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 20 (25). - С. 135-138.
Abstract: У статті представлений такий принцип методичного забезпечення взаємодії українських і угорських мистецьких традицій на уроках музики, як застосування художньої інтеграції. Автором уточнено зміст поняття «взаємодія мистецьких традицій», виявлено особливості українських і угорських мистецьких традицій, визначено сутність принципу художньої інтеграції для забезпечення взаємодії національних традицій.
The article presents the principle of methodological support of cooperation of Ukrainian and Hungarian artistic traditions in music lessons, as the use of art integration. The author clarified the meaning of "the interaction of artistic traditions, the peculiarities of the Ukrainian and Hungarian artistic traditions, defined the essence of the principle of artistic integration to ensure interoperability of national traditions.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21150
Appears in Collections:Випуск 20 (25)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hasniuk V. V..pdf188.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.