DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти » Випуск 20 (25) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21148
Title: Методична модель формування музичної культури молодших школярів у спеціалізованих музичних навчальних закладах
Authors: Дін Юнь
Keywords: музична культура
молодші школярі
спеціалізовані навчальні заклади
процес навчання
musical culture
younger school students
specialized educational institutions
training process
Issue Date: 2016
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Дін Юнь. Методична модель формування музичної культури молодших школярів у спеціалізованих музичних навчальних закладах / Дінь Юнь // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 20 (25). - С. 131-134.
Abstract: Стаття присвячена актуальній проблемі формування музичної культури у початкових спеціалізованих музичних закладах. Метою є обгрунтування методичної моделі музичної культури молодших школярів, яка забезпечує розвиток емоційно-чуттєвої сфери, когнітивних і комунікативних якостей, творчої активності. У структурі музичної культури виділені емоційно-почуттєвий, когнітивний, комунікативний, творчо-діяльнісний компоненти, розвиток яких відбувається протягом трьох етапів. Їх урахування дозволяє наповнити новим змістом процес навчання молодших школярів у цих навчальних закладах.
Article is devoted to an actual problem of forming of musical culture in educational specialized musical institutions. Its purpose are reasons for methodical model of musical culture of younger school students which provides development of their emotional and sensual sphere, cognitive and communicative qualities, creative activity. In structure of musical culture emotional and sensual, cognitive, communicative and creative and activity components which development is performed throughout three stages are allocated. Accounting of these components in educational process allows to fill content of training of younger school students with new content.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21148
Appears in Collections:Випуск 20 (25)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Din Yun.pdf164.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.