ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Лян Хайє | |
dc.date.accessioned | 2018-10-02T13:37:27Z | |
dc.date.available | 2018-10-02T13:37:27Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Лян Хайє. Оптимізація підготовки майбутніх учителів музики в інноваційному мистецько-освітньому просторі / Лян Хайє // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 20 (25). - С. 77-82. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21110 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається проблема застосування проектних технологій у фаховій підготовці майбутніх учителів музики. Висвітлюються шляхи реалізації особистісно-орієнтованого підходу у навчальному процесі. Розкривається зміст проектної діяльності, спрямованої на активізацію самостійної роботи студентів; конструювання проектів самореалізації; підтримку процесів самопізнання; варіативного пошуку шляхів вдосконалення та презентації творчого проекту; формування творчої індивідуальності майбутніх учителів музики. | ua |
dc.description.abstract | In the article considered the problem of design technology in the professional training of future teachers of music. Highlights ways to implement person-centered approach to the learning process. The content of the project activities aimed at enhancing students' independent work; self-design projects; self-support processes; variable finding ways to improve the presentation and creative project; formation of creative individuality of future music teachers. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | проектні технології | ua |
dc.subject | проектна діяльність | ua |
dc.subject | мистецькі проекти | ua |
dc.subject | інтелектуально-творча активність | ua |
dc.subject | особистісно-орієнтований підхід | ua |
dc.subject | самостійність | ua |
dc.subject | саморозвиток | ua |
dc.subject | майбутній учитель музики | ua |
dc.subject | design technology | ua |
dc.subject | design activities | ua |
dc.subject | art projects | ua |
dc.subject | intellectual and creative activity | ua |
dc.subject | personality-oriented approach | ua |
dc.subject | independence | ua |
dc.subject | self-development | ua |
dc.subject | future music teacher | ua |
dc.subject.classification | 378.016:78.071.2]:37.091.39 | ua |
dc.title | Оптимізація підготовки майбутніх учителів музики в інноваційному мистецько-освітньому просторі | ua |
dc.type | Article | ua |