DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти » Випуск 20 (25) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21050
Title: Використання пленерної практики у процесі професійного становлення майбутніх учителів образотворчого мистецтва
Authors: Паньок, Т. В.
Висікайло, Т. В.
Keywords: професійне становлення
пленерна практика
система творчих завдань
учитель образотворчого мистецтва
педагогіка
professional development
plein-air practice
system of creative tasks
teacher of fine arts
pedagogy
Issue Date: 2016
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Паньок, Т. В. Використання пленерної практики у процесі професійного становлення майбутніх учителів образотворчого мистецтва / Т. В. Паньок, Т. В. Висікайло // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 20 (25). - С. 42-46.
Abstract: У статті розглядається пленерна практика не тільки, як умова набуття образотворчої майстерності, а і як потужний засіб професійного становлення майбутнього педагога образотворчого мистецтва. Робота на пленері і зростання професійності є взаємопов’язаними процесами у формуванні високо кваліфікованого фахівця художньо-освітньої галузі.
Professional training of future teachers of fine arts attaches great importance to plein-air practice, which is considered not only as a condition to the graphic skill development, but also as a powerful means of professional formation of future teachers of fine arts. The plein-air work and the growth of professionalism are interlinked processes in the formation of a highly qualified specialist in the art and education field.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21050
Appears in Collections:Випуск 20 (25)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Panok T. V. Vysikailo T. V..pdf191.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.