DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти » Випуск 14 (19) Частина 1 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20917
Title: Вивчення курсу "Методика навчання гри на баяні" у вищих педагогічних навчальних закладах І-ІІ рівня акредитації
Authors: Сивак, Т. Г.
Keywords: дополнительная специализация
теоретические и практические основы исполнительства
Additional specialization
theoretical and practical bases of instrumental performance
Issue Date: 2013
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Сивак, Т. Г. Вивчення курсу "Методика навчання гри на баяні" у вищих педагогічних навчальних закладах І-ІІ рівня акредитації / Т. Г. Сивак // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. «Гуманістичні орієнтири мистецької освіти», 25-27 квітня 2013 року. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 14 (19), ч. 1. – С. 128-131.
Abstract: В статье освещается вопрос углубления теоретических знаний в сфере инструментального исполнительства, предлагается введение дополнительной педагогической профессии на отделениях музыкального искусства, обобщается опыт изучения курса методики обучения игре на баяне (аккордеоне) в педагогических колледжах, училищах.
The article highlights the issue of deepening of the theoretical knowledge of students in instrumental performance, it is proposed the introduction of additional teaching profession at the department of music, generalized experience of the course teaching methods to play the button accordion (bayan) in pedagogical colleges.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20917
Appears in Collections:Випуск 14 (19) Частина 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Syvak T. H..pdf159.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.