DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти » Випуск 14 (19) Частина 1 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20883
Title: Теорія мистецького навчання: формоутворювальні аспекти
Authors: Падалка, Г. М.
Keywords: теория
концептуальные основы
обобщение
форма научного знания
исследование
theory
conceptual framework
generalization form of scientific knowledge and research
Issue Date: 2013
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Падалка, Г. М. Теорія мистецького навчання : формоутворювальні аспекти / Г. М. Падалка // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. «Гуманістичні орієнтири мистецької освіти», 25-27 квітня 2013 року. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 14 (19), ч. 1. – С. 18-23.
Abstract: В статье рассматриваются проблемы теоретизации научного знания, приводятся примеры формулирования научного аппарата диссертационных исследований, предлагаются образцы постановки проблемы, определения концептуальной идеи исследования, его научной новизны, практического значения.
The problems of theorization of scientific knowledge, are examples of the formulation of the scientific staff of the dissertation research, offer samples of the problem, identify the conceptual idea of the study, its scientific novelty and practical value.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20883
Appears in Collections:Випуск 14 (19) Частина 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Padalka H. M..pdf176.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.