DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) » Випуск 3 (97) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20815
Title: Аналіз стану системи індивідуалізованого навчання студентів та ефективність її функціонування
Other Titles: Analysis of the state of the system of individualized training of students and the effectiveness of its functioning
Authors: Без’язичний, Б. І.
Худякова, В. Б.
Сірий, О. В.
Гіль, Ю. Б.
Keywords: системи індивідуалізованого навчання
ефективність функціонування
специфічні принципи
студент
системы индивидуализированного обучения
эффективность функционирования
специфические принципы
systems of the individualized training
efficiency of functioning
specific principles
student
Issue Date: 2018
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Аналіз стану системи індивідуалізованого навчання студентів та ефективність її функціонування / Б. І. Без’язичний, В. Б. Худякова, О. В. Сірий, Ю. Б. Гіль // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 3 (97). - С. 4-7.
Abstract: Метою статті є аналіз стану системи індивідуалізованого навчання студентів і виявлення факторів, що впливають на її ефективність функціонування. На основі вивчення літературних джерел встановлено, що цілісної системи індивідуалізованого навчання не існує, є лише окремі її елементи. Розробка системи індивідуалізованого навчання є актуальною проблемою й дозволить студентам, що суміщають навчання з іншими видами діяльності, успішно вчитися у вузі й отримати повноцінну освіту. Значна увага приділяється аналізу результатів проведеного авторами дослідження якості навчальної роботи студентів і викладачів за графіком навчання. В основу розробленої авторами системи індивідуалізованого навчання, на додаток до загальнодидактичних, були покладені специфічні принципи, що визначають ефективність функціонування системи. Автори доходять до висновку, що система індивідуалізованого навчання дає можливість не тільки відпрацювати систему взаємодії між різними структурними компонентами навчально-виховного комплексу, але й використовуючи в процесі навчання студентів сучасні форми, методи й технології успішно освоювати навчальний матеріал.
Целью статьи является анализ состояния системы индивидуализированного обучения студентов и выявление факторов, влияющих на её эффективность функционирования. На основе изучения литературных источников установлено, что целостной системы индивидуализированного обучения не существует, имеются лишь отдельные её элементы. Разработка системы индивидуализированного обучения является актуальной проблемой и позволит студентам, совмещающим обучение с другими видами деятельности, успешно учиться в вузе и получить полноценное образование. Значительное внимание уделяется анализу результатов проведенного авторами исследования качества учебной работы студентов и преподавателей по индивидуальному графику обучения. В основу разработанной авторами системы индивидуализированного обучения, в дополнение к общедидактическим, были положены специфические принципы, определяющие эффективность функционирования системы. Авторы приходят к выводу, что система индивидуализированного обучения дает возможность не только отработать систему взаимодействия между разными структурными компонентами учебно-воспитательного комплекса, но и используя в процессе обучения студентов современные формы, методы и технологии успешно осваивать учебный материал.
The purpose of article is the analysis of a condition of system of the individualized training of students and identification of the factors influencing its efficiency of functioning. On the basis of studying of references it is established that the complete system of the individualized training doesn't exist, there are only its separate elements. Development of the system of the individualized training is an actual problem and will allow the students combining training with other kinds of activity to study successfully in higher education institution and to get a full education. The considerable attention is paid to the analysis of results of the research of quality of study of students and teachers of the individual schedule of training conducted by the authors. In a basis of the system of the individualized training developed by the authors, in addition to all-didactic, the specific principles defining efficiency of functioning of system were put. The authors comes to a conclusion that the system of the individualized training, with its vertical and horizontal components gives the chance not only to fulfill system of interaction between different structural components of a teaching and educational complex (higher education institution, faculty, chair, the student, etc.), but also using in the course of training of students modern forms, methods and technologies successfully to master a training material.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20815
Appears in Collections:Випуск 3 (97)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bezyazychnyy_Khudyakova,.pdf348.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.