DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) » Випуск 4 (85) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20630
Title: Педагогічна етика в професійній підготовці майбутніх учителів фізичної культури
Authors: Безʼязичний, Б. І.
Коваль, С. С.
Худякова, В. Б.
Гіль, Ю. Б.
Keywords: етика
мораль
моральність
професійна етика
вчитель
фізична культура
этика
моральность
профессиональная этика
учитель
физическая культура
ethics
morality
professional ethics
teacher
physical culture
Issue Date: 2017
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Педагогічна етика в професійній підготовці майбутніх учителів фізичної культури / Б. І. Безʼязичний, С. С. Коваль, В. Б. Худякова, Ю. Б. Гіль // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 4 (85). - С. 15-18.
Abstract: В основі гуманізації сучасної системи освіти лежить визнання людини як найвищої соціальної цінності. В цих умовах відбувається переосмислення ролі вчителя, висуваються нові вимоги до підготовки майбутніх учителів фізичної культури, здатних створювати оптимальні умови для фізичного та морального розвитку кожного школяра, розвивати природні задатки, можливості дитини, враховувати її інтереси, прагнення та потреби. Таким чином, педагогічна етика має розглядатись як важлива складова професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури. Усвідомлення сутності педагогічної етики та її змісту, виділення основних підходів до організації етичної підготовки майбутніх вчителів стає можливим за умови наведеного аналізу таких понять, як "етика", "мораль", "моральність", "професійна етика". В статті детально розглянуто змістовні структурні компоненти педагогічної етики (моральна свідомість, моральна діяльність і моральні відносини) та визначено теоретико-прикладні завдання педагогічної етики в сучасних умовах. Автори доходять до висновку, що реалізація означених завдань педагогічної етики на заняттях з фізичної культури сприятиме моральному вихованню молодого покоління.
В основе гуманизации современной системы образования лежит признание человека как высшей социальной ценности. В этих условиях происходит переосмысление роли учителя, выдвигаются новые требования к подготовке будущих учителей физической культуры, способных создавать оптимальные условия для физического и морального развития каждого школьника, развивать природные задатки, возможности ребенка, учитывать его интересы, стремления и потребности. Таким образом, педагогическая этика должна рассматриваться как важная составляющая профессиональной подготовки будущих учителей физической культуры. Осознание сути педагогической этики и ее содержания, выделение основных подходов к организации этической подготовки будущих учителей становится возможным при условии приведенного анализа таких понятий, как "этика", "мораль", "моральность", "профессиональная этика". В статье подробно рассмотрены содержательные структурные компоненты педагогической этики (моральное сознание, моральная деятельность и моральные отношения) и определены теоретико-прикладные задачи педагогической этики в современных условиях. Авторы приходят к выводу, что реализация указанных задач педагогической этики на занятиях по физической культуре будет способствовать моральному воспитанию молодого поколения.
At the heart of the humanization of the modern education system is the recognition of man as the highest social value. Under these conditions, the role of the teacher is reconsidered, new requirements are being put forward for the training of future teachers of physical culture, able to create optimal conditions for the physical and moral development of each schoolboy, to develop natural inclinations, the capabilities of the child, to take into account his interests, aspirations and needs. Thus, pedagogical ethics should be considered as an important component of the professional training of future physical education teachers. Awareness of the essence of pedagogical ethics and its content, identification of the main approaches to the organization of ethical training for future teachers becomes possible on condition of the above analysis of such concepts as "ethics", "morality", "morality", "professional ethics". The content of structural components of pedagogical ethics (moral consciousness, moral activity and moral relations) is considered in detail in the article and theoretical and applied problems of pedagogical ethics are determined in modern conditions. The authors come to the conclusion that the implementation of these tasks of pedagogical ethics in physical education classes will contribute to the moral education of the younger generation.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20630
Appears in Collections:Випуск 4 (85)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bezyazychnyy_Koval,.pdf383.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.