Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування комунікативної компетентності майбутніх соціальних працівників та гендерне питання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Любивий, В. А.
dc.date.accessioned 2018-08-20T06:41:17Z
dc.date.available 2018-08-20T06:41:17Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Любивий, В. А. Формування комунікативної компетентності майбутніх соціальних працівників та гендерне питання / В. А. Любивий // Соціальна робота в Україні : теорія і практика : науково-методичний журнал. – Київ : ТОВ Вид-во "Аспект-Поліграф", 2014. – № 3-4. – С. 83-93. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20516
dc.description.abstract Формування комунікативної компетентності починається з розуміння толерантності як визначальної демократичної цінності, базується на вихованості, культурі й освіті особистості та визначається ступенем соціалізації. Ефективність виховного процесу залежить від адаптації вищого навчального закладу до вимог освітнього середовища з високим рівнем комунікативності, його доступності та актуалізації через застосування інтерактивних освітніх технологій. ua
dc.description.abstract Формирование коммуникативной компетентности начинается с понимания толерантности как определяющей демократической ценности, базируется на воспитанности, культуре и образованности личности и определяется степенью социализации. Эффективность воспитательного процесса зависит от адаптации высшего учебного заведения к требованиям образовательной среды с высоким уровнем коммуникативности, его доступности и актуализации через применение интерактивных образовательных технологий. ua
dc.description.abstract The process of the forming future social specialists’ communicative competence begins from the understanding of the meaning “tolerance”, as the democratic value. This process is based on the personality’s cultural, educational and upbringing levels. The process of the forming future social specialists’ communicative competence is determined by the socialization degree. Educational process’ effectiveness depends on the higher educational institution’s adaptation to the informative surrounding with high communication level, it intelligibility and actualization by means of interactive educational technologies. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher ТОВ Вид-во "Аспект-Поліграф" ua
dc.subject відкрите суспільство ua
dc.subject гуманізація вищої освіти ua
dc.subject соціалізація ua
dc.subject комунікативна компетентність ua
dc.subject інформаційно-комунікативний обмін ua
dc.subject гендерно-правове виховання ua
dc.subject соціальні ролі ua
dc.subject освітня технологія “Дебати” ua
dc.subject открытое общество ua
dc.subject гумманизация высшего образования ua
dc.subject социализация ua
dc.subject коммуникативная компетентность ua
dc.subject информационно-коммуникативный обмен ua
dc.subject гендерно-правовое воспитание ua
dc.subject социальные роли ua
dc.subject образовательная технология “Дебаты” ua
dc.subject open society ua
dc.subject the humanization of the education ua
dc.subject socialization ua
dc.subject communicative competence ua
dc.subject informationally communicatory interchange ua
dc.subject gender lawful education ua
dc.subject social roles ua
dc.subject “debate” as educational technology ua
dc.subject.classification 371.213.3 ua
dc.title Формування комунікативної компетентності майбутніх соціальних працівників та гендерне питання ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу