DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) » Випуск 2 (83) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20328
Title: Зміст педагогічних методів фізичної реабілітації спортсменів з наслідками травм нижніх кінцівок
Other Titles: The content of teaching methods of physical rehabilitation of athletes with the consequences of injuries of the lower extremities
Authors: Желєзний, О. Д.
Засік, Г. Б.
Мухін, В. М.
Склярова, Н. О.
Keywords: фізична
реабілітація спортсменів
педагогічні
методи
психологічна підтримка
physical rehabilitation
athletes
pedagogical methods
Issue Date: 2017
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Зміст педагогічних методів фізичної реабілітації спортсменів з наслідками травм нижніх кінцівок / О. Д. Желєзний, Г. Б. Засік, В. М. Мухін, Н. О. Склярова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 2 (83). - С. 35-40.
Abstract: Однакові за місцем отримання травми через різні об’єктивні причини призводять до різних наслідків. Тому фізична реабілітація кожного спортсмена повинна бути індивідуальною і педагогічні методи відіграють в цій роботі важливу роль. Мета: визначити зміст педагогічних методів, необхідних для успішної фізичної реабілітації спортсменів, які отримали травми нижніх кінцівок. Завдання: вивчити рекомендації наявних наукових та навчально-методичних джерел, систематизувати пропозиції за умови дії на травмованих, запропонувати авторські напрацювання і порівняти їх з рекомендаціями та результатами спеціалістів. Матеріал: на різних етапах протягом тривалого часу (з 2004р.) автори дослідили 622 хворих з наслідками травм нижніх кінцівок, серед яких 53 спортсмена-ігровика віком від 18 до 42 років. Результати: запропоновано зміст педагогічних спостережень, педагогічних тестувань, педагогічного експерименту, для проведення якого авторами розроблені картки з оцінками психомоторних умінь та рухових можливостей травмованих. Запропоновані методики оцінок психоемоційного стану, виконано аналіз психодіагностики та корекція психоемоційного стану кожного травмованого спортсмена. Визначені основні заходи та засоби фізичного виховання на післялікарняному етапі. Висновки: використані у комплексній фізичній реабілітації травмованих спортсменів-ігровиків педагогічні методи допомогли скоротити терміни реабілітації наслідків травм нижніх кінцівок на 1-3 тижні проти стандартних рекомендованих термінів, 77,4% досліджених спортсменів відновили функції нижньої кінцівки і 72,5% з них повернулися до тренувального процесу.
Тhe same at the place of injury due to various objective reasons lead to different consequences. Therefore, the physical rehabilitation of each patient should be individualized and teaching methods play a significant role in this work. Objective: To determine the content of pedagogical techniques necessary for successful physical rehabilitation of athletes injured lower limb. Objectives: To examine the recommendations of the available scientific and educational sources, organize data, suggest the author's findings and compare them with the results and recommendations of the experts. Material: at different stages for a long time (since 2004) the authors examined 622 patients with sequelae of injuries of the lower extremities, including the 53 athlete-players aged 18 to 42 years. Results: The suggested content of teacher observations, teacher tests, pedagogical experiment, for which the authors have developed cards with estimates of psychomotor skills and motor abilities injured. The techniques assessments of mental and emotional state, the analysis of psycho-diagnostics and correction of mental and emotional state of each of the injured athlete. The main activities and means of physical education at the reconstructive stage. Conclusions: used in complex physical rehabilitation of injured athletesplayers pedagogical methods have helped reduce the effects of terms of rehabilitation of injuries of the lower extremities 1-3 weeks against the recommended standard terms, 77.4% of the investigated athletes recover the function of the lower limb and 72.5% of them have returned to training process.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20328
Appears in Collections:Випуск 2 (83)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zheleznyj.pdf514.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.