DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) » Випуск 2 (83) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20326
Title: Пізнавальна самостійність, як основа функціонування індивідуалізованої системи навчання студентів
Other Titles: Cognitive independence, as a basis of functioning of the individualized departmental teaching of students
Authors: Безʼязичний, Б. І.
Худякова, В. Б.
Городиський, М. І.
Гіль, Ю. Б.
Keywords: пізнавальна самостійність
система управління
індивідуалізоване навчання
компонент
етап
студент
cognitive independence
control system
individualized teaching
step
student
Issue Date: 2017
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Безʼязичний, Б. І. Пізнавальна самостійність, як основа функціонування індивідуалізованої системи навчання студентів / Б. І. Безʼязичний, В. Б. Худякова, М. І. Городиський, Ю. Б. Гіль // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 2 (83). - С. 27-31.
Abstract: У даній статті розглядається проблема організації самостійної пізнавальної роботи студентів у сучасних умовах. Розкривається зміст поняття «пізнавальна самостійність» з позиції різних авторів. В статті описується мотиваційний, змістовно-операційний і вольовий компоненти самостійної пізнавальної діяльності, а також надаються основні етапи виконання учбового завдання. Авторами виявлено ряд факторів і проблем, що суттєво впливають на якість самостійної роботи студентів у ВНЗ, визначено роль деканату, кафедри та самого студента в системі індивідуалізованого навчання. На підставі проведеного аналізу сучасних уявлень про особливості та зміст пізнавальної самостійної діяльності студентів авторами сформульовано основні методологічні положення, на базі яких будується ефективна система управління пізнавальною діяльністю.
In this article the problem of self-organization of cognitive work of students in modern conditions. The content of «cognitive independence» of the concept from the perspective of different authors. This article describes the motivation, content-op and volitional components of independent cognitive activity, and are milestones of the training task. The authors identified a number of factors and issues that have a significant impact on the quality of independent work of students in high school, it defines the role of the dean's office, the department and the student in the individualized learning system. Based on the analysis of modern ideas about the features and content of cognitive self-activity of students the authors formulated the basic methodological principles, based on which to build effective cognitive performance management system. Use of interaction «Dean's Office - Department – Student» in the individualized teaching students led to greatly intensify independent cognitive activity, both for classroom and in extracurricular educational work and generally improve the quality of training of future teachers.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20326
Appears in Collections:Випуск 2 (83)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bezyazychnyy.pdf398.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.