DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) » Випуск 3 (84) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20308
Title: Структура та рівень рухової активності студентської молоді з вадами слуху
Other Titles: Structure and level of motor activity of students youth with hearing impairments
Authors: Оріховська, А. С.
Спесивих, О. О.
Keywords: рухова активність
здоров’я
оздоровчо-рекреаційна діяльність
вищі навчальні заклади
motor activity
health
health improvement and recreational activities
higher educational institutions
Issue Date: 2017
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Оріховська, А. С. Структура та рівень рухової активності студентської молоді з вадами слуху / А. С. Оріховська, О. О. Спесивих // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / фізична культура і спорт : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 3 (84). - С. 64-68.
Abstract: У статті досліджено рухову активність студентської молоді з вадами слуху із використанням Фремінгемської методики. Дана методика дозволила здійснювати хронометрування добової рухової активності, результати якої реєстрували в індивідуальних картах. У хронометруванні фіксували відрізки часу, затрачені на кожний із видів рухової діяльності. Усю рухову активність студентів було розподілено на п’ять рівнів: базовий, сидячий, малий, середній та високий. Виявлено значне зниження показників середнього і відсутність взагалі високого рівнів рухової активності студентської молоді з вадами слуху. З’ясовано, що дефіцит рухової активності досліджуваного контингенту пов’язаний із постійним перебуванням в статичному положенні внаслідок інтенсифікації навчального процесу та нераціонального розподілу вільного часу. У середньому на навчання у ВНЗ витрачають 4 год., трохи більше 1,44 год – на переїзд транспортом у дівчат та 1,64 год. у юнаків; на вживання їжі йде приблизно 1 год; підготовка до занять займає 2,03 год. у дівчат і 1,77 год. у юнаків; відпочинок лежачи – близько 1,82 год. на добу в дівчат та 2,01 год. у юнаків. Структура добової рухової активності студентів з вадами слуху свідчить про переважання серед інших сидячого виду активності. Отримані результати доводять важливість потреби підвищення мотивації студентів до збільшення їхньої рухової активності за рахунок участі в оздоровчо-рекреаційній діяльності.
The article presents the study of female students motor with hearing impaired activity on the ground of Freminham methodology. This method allowed us to perform daily chronometry of physical activity, the results of which were recorded in individual cards. Intervals of time, spent on each type of physical activity, were fixed in the chronometry. The entire physical activity of students was distributed into five levels: basic, sedentary, minor, medium, and major. Significant decline in medium level and absence of major level of physical activity was found for the students with hearing impairments. It was found that the lack of physical activity in the persons studied is associated with permanent stay in the static position as a result of the intensification of the educational process and non-rational allocation of free time. Thus, on average, to study at the university students spend 4 hr., a little bit over 1.44 h. – women use for traffic move and 1.64 h. use boys; for eating is about 1 hour; preparation for classes takes 2.03 h. for girls and 1.77 h. for boys; leisure lying - about 1.82 h. per day for women and 2.01 h. for boys. The structure of daily physical activity of students with hearing impairments indicates the predominance of sedentary activity over all other activities. The results show the importance of increase of the motivation of students to augment their moving activity by the participation in recreational and outdoor engagements.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20308
Appears in Collections:Випуск 3 (84)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Orikhovskaya A., Spesyvykh O..pdf360.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.