У статті розкривається наукова преамбула запровадження технологій випереджального
розвитку майбутніх педагогів професійного навчання в умовах сучасного навчального закладу.
Випереджальний характер навчання представляється як концепт у проектуванні та реалізації
означених технологій. Аналізується науковий доробок сучасних вчених і педагогів-новаторів,
наголошується на необхідності формування відповідного інформаційно-освітнього середовища
підготовки педагогів професійного навчання з врахуванням як педагогічного, так і галузевого
спрямування їхньої майбутньої діяльності. Підкреслюється значущість інноваційної
підготовки педагогічних кадрів в епоху розбудови інформаційного суспільства з врахуванням
впливу глобалізаційних трансформацій. Пропонується альтернативний перелік сучасних
технологій яким треба навчати майбутніх педагогів професійного навчання. Акцентується
увага на інтегративному підході запровадження технологій випереджального розвитку
майбутніх педагогів професійного навчання – комплексному навчанні як педагогічним, так і
виробничим технологіям.
В статье раскрывается научная преамбула внедрения технологий опережающего
развития будущих педагогов профессионального обучения в условиях современного учебного
заведения. Опережающий характер обучения представляется как концепт в проектировании и
реализации указанных технологий. Анализируется научно-педагогический опыт,
подтверждается необходимость формирования соответствующей информационно-
образовательной среды подготовки педагогов профессионального обучения в векторе как педагогического, так и отраслевого направления их будущей деятельности. Подчеркивается
значимость инновационного обучения педагогических кадров в эпоху построения
информационного общества с учетом влияния глобализационных трансформаций.
Предлагается альтернативный перечень современных технологий, которым надо обучать
будущих педагогов профессионального обучения. Акцентируется внимание на интегративном
подходе при внедрении технологий опережающего развития будущих педагогов
профессионального обучения – комплексном обучении как педагогическим, так и
производственным технологиям.
In the article the scientific preamble of introduction of technologies of advanced development of
future teachers of vocational training inconditions of modern educational institutionis revealed. The
advanced nature of training is presented as a conceptin the design and implementation of these
technologies. The scientific and pedagogical experience is analyzed, the necessity of forming an
appropriate information and educational environment for the training of professional education
teachers in the vector of both the pedagogical and the sectoral direction of their future activity is
confirmed. The importance of innovative training of pedagogical personnel in the era of building an
information society is emphasized, taking into account the impact of globalization transformations. An
alternative list of modern technologies is proposed, which should be taught to future teachers of
vocational training. Attention is focused on the integrative approach in the introduction of technologies
for advanced development of future teachers of vocational training – comprehensive education in both
edagogical and production technologies.