Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Моделювання процесу застосування електронних освітніх ресурсів у професійній підготовці майбутніх електромонтерів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гермак, О. Л.
dc.date.accessioned 2018-07-31T12:33:10Z
dc.date.available 2018-07-31T12:33:10Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Гермак, О. Л. Моделювання процесу застосування електронних освітніх ресурсів у професійній підготовці майбутніх електромонтерів / О. Л. Гермак // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. СXХХIV (134). – С. 58-65. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20191
dc.description.abstract У статті обґрунтовано необхідність системного моделювання процесу застосування електронних освітніх ресурсів у професійній підготовці майбутніх електромонтерів. Надана характеристика реалізації моделі на різних рівнях. Виокремлюється проблема моделювання педагогічного процесу з врахуванням взаємозв’язків інформаційно-комунікаційної та педагогічної складових навчання професії електромонтерів у ПТНЗ. У підґрунтя підготовки покладено загально-педагогічні закономірності, що дають змогу прогнозувати відповідний вплив специфічних педагогічних умов на навчальну діяльність учнів: дидактичні, психолого- педагогічні, соціологічні; організаційні. Привноситься комплекс особливостей підготовки електромонтерів в умовах сталого розвитку освіти, пов’язаних з інформатизацією навчання професіям енергетичного спрямування із застосуванням ЕОР, компетентний відбір навчального матеріалу щодо розроблення ЕОР. Пропонуються відповідні етапи побудови інноваційної моделі, за допомогою якої виділені специфічні педагогічні умови даного процесу. ua
dc.description.abstract В статье обоснована необходимость системного моделирования процесса применения электронных образовательных ресурсов в профессиональной подготовке будущих электромонтеров. Дана характеристика реализации модели на разных уровнях. Выделяется проблема моделирования педагогического процесса с учетом взаимосвязей информационно- коммуникационной и педагогической составляющих обучения профессии электромонтеров в ПТО. В основу подготовки положено в-педагогические закономерности, позволяющие прогнозировать соответствующее влияние специфических педагогических условий на учебную деятельность учащихся: дидактические, психолого-педагогические, социологические; организационные. Привносится комплекс особенностей подготовки электромонтеров в условиях устойчивого развития образования, связанных с информатизацией обучения профессиям энергетического направления с применением ЭОР, компетентный отбор учебного материала по разработке ЭОР. Предлагаются соответствующие этапы построения инновационной модели, с помощью которой выделены специфические педагогические условия данного процесса. ua
dc.description.abstract The article substantiates the necessity of system modeling of the application of electronic educational resources in the training of future electricians. The characteristics of model implementation at different levels are given. The problem of modeling the pedagogical process with consideration of the interconnections of information and communication and pedagogical components of training of the profession of electrician in the vocational school is highlighted. The basis of preparation is the general pedagogical regularities, which allow to predict the corresponding influence of specific pedagogical conditions on students’ educational activity: didactic, psychological and pedagogical, sociological; organizational. The complex of peculiarities of the training of electricians in the conditions of sustainable development of education, connected with the informatization of training for the professions of the energy direction with the use of the EОR, the competent selection of educational material on the development of EОR is introduced. The appropriate stages of constructing an innovative model are proposed, with the help of which specific pedagogical conditions of this process are singled out. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject електронний освітній ресурс ua
dc.subject майбутній електромонтер ua
dc.subject інформатизація ua
dc.subject модель ua
dc.subject професійна підготовка ua
dc.subject енергетичний профіль ua
dc.subject педагогічні умови ua
dc.subject электронный образовательный ресурс ua
dc.subject будущий электромонтер ua
dc.subject профессиональная подготовка ua
dc.subject модель ua
dc.subject педагогические условия ua
dc.subject electronic educational resources ua
dc.subject future electrician ua
dc.subject information ua
dc.subject model ua
dc.subject еlectrician ua
dc.subject vocational training ua
dc.subject pedagogical conditions ua
dc.subject.classification 377.091.64: 044]: 621-05 ua
dc.title Моделювання процесу застосування електронних освітніх ресурсів у професійній підготовці майбутніх електромонтерів ua
dc.title.alternative Моделирование процесса применения электронных образовательных ресурсов в профессиональной подготовке будущих электромонтеров ua
dc.title.alternative Modeling the process of using electronic educational resources in the professional training of future electricians ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу