Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Інноваційні засоби розвитку соціальності дошкільників в інклюзивному освітньому просторі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Григоренко, Валерія Леонідівна
dc.contributor.author Рассказова, Ольга Ігорівна
dc.contributor.author Рассказова, Поліна Ігорівна
dc.date.accessioned 2018-07-19T09:24:50Z
dc.date.available 2018-07-19T09:24:50Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Григоренко, В. Л. Інноваційні засоби розвитку соціальності дошкільників в інклюзивному освітньому просторі / В. Л. Григоренко, О. І. Рассказова, П. І. Рассказова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11 : Соціальна робота. Соціальна педагогіка : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 24 (ІІ том). – С. 25-33. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19976
dc.description.abstract У статті репрезентоване теоретичне обґрунтування інноваційних засобів розвитку соціальності дошкільників в інклюзивному освітньому просторі. При розробці таких засобів авторки орієнтувалися на розуміння соціальності як набутої індивідом характеристики, що поєднує у собі її соціальний досвід та суб’єктність. Доведено, що дошкільний вік є найбільш сприятливим для засвоєння цінностей суспільства, відкритого для людей з інвалідністю. У якості дієвого засобу розвитку соціальності дошкільників розглянуто соціально-педагогічні ігри, методи стимулювання, включення, театралізації, соціального навчання, виховання особистості у колективі, а також індивідуальні картки досягнень, технічні засоби комунікації, інклюзивні іграшки тощо. Висвітлено інноваційні засоби розвитку соціальності дошкільників, зокрема «Книги – соціальні історії» та «Картки – життєві історії». ua
dc.description.abstract Innovative facilities for the development of socialism of preschoolers in inclusive educational space. The article presents the theoretical substantiation of innovative means of development of pre-schoolers' sociality in the inclusive educational space. In the development of such tools, the authors focused on the understanding of sociality as a characteristic acquired by an individual, combining social experience and subjectivity. It is proved that pre-school age is the most favorable for assimilating the values of society open to people with disabilities. The social-pedagogical games, methods of stimulation, inclusion, theatricalization, social learning, the upbringing of the individual in the collective, as well as individual cards of achievements, technical means of communication, inclusive toys. Innovative solutions of development of a sociality of preschoolers are highlighted as “Books as social stories” and “Cards as life stories”. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject соціальність ua
dc.subject діти дошкільного віку ua
dc.subject інклюзивний освітній простір ua
dc.subject засоби розвитку соціальності ua
dc.subject socialitу ua
dc.subject preschoolers ua
dc.subject inclusive educational space ua
dc.subject solutions of development of a sociality ua
dc.subject.classification 37.013.42 : 304.44 ua
dc.title Інноваційні засоби розвитку соціальності дошкільників в інклюзивному освітньому просторі ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу