DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка. » Випуск 24 (ІІ том) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19918
Title: Соціальна компетентність - якісна характеристика процесу соціалізації
Authors: Шимко, Ія Миколаївна
Талаш, Інна Олександрівна
Keywords: соціальна компетентність
компетенція
соціалізація
роль
рольова структура особистості
атом професійних ролей особистості
social competence
socialization
role
a role structure of a personality
the atom of professional roles of a personality
competence
Issue Date: 2018
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Шимко, І. М. Соціальна компетентність - якісна характеристика процесу соціалізації / І. М. Шимко, І. О. Талаш // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11 : Соціальна робота. Соціальна педагогіка : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 24 (ІІ том). - С. 166-173.
Abstract: У статті розкрито зміст поняття «соціальна компетентність» з позицій різних наукових підходів, визначено основні чинники формування соціальної компетентності особистості. Соціальна компетентність розглядається як невід’ємна і сутнісна характеристика процесу соціалізації особистості, її професійного становлення. Обґрунтовано доцільність використання рольового підходу в процесі опанування соціальними знаннями, подано зразки завдань на розвиток соціальної компетентності майбутніх соціальних педагогів у процесі їх професійного становлення. Охарактеризовано причини виникнення утруднень при опануванні професійних ролей, запропоновано шляхи їх подолання.
Social competence is a qualitative characteristic of the process of socialization. The article reveals the content of the concept of “social competence” from the standpoint of different scientific approaches, determines the main factors of the formation of social competence of a personality. Social competence is considered as an integral and essential characteristic of the process of socialization of the personality, their professional development. The expediency of using the role approach in the process of mastering social knowledge is substantiated, examples in the process of their professional development of tasks for the development of social competence of future social educators are presented. The reasons for the emergence of difficulties in mastering professional roles are characterised, the ways of overcoming them are offered.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19918
Appears in Collections:Випуск 24 (ІІ том)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shymko.pdf295.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.