DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка. » Випуск 24 (ІІ том) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19916
Title: Ретроспективний аналіз розвитку шкільної соціальної роботи у США
Authors: Горішна, Надія Мирославівна
Keywords: шкільна соціальна робота
соціальний працівник
модель шкільної соціальної роботи
індивідуальна соціальна робота
соціально- психологічна допомога
school social work
social worker
model of school social work
individual social work
social and psychological help
Issue Date: 2018
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Горішна, Н. М. Ретроспективний аналіз розвитку шкільної соціальної роботи у США / Н. М. Горішна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11 : Соціальна робота. Соціальна педагогіка : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 24 (ІІ том). - С. 204-212.
Abstract: У статті здійснено ретроспективний аналіз розвитку шкільної соціальної роботи у США. Розкрито вплив соціально-економічних і політичних чинників на зміну моделі надання соціально-психологічних послуг учням. Встановлено, що діяльність соціальних працівників у цій сфері до недавнього часу здійснювалась на індивідуальному рівні з метою зміни поведінки школярів та надання їм соціально-психологічної допомоги. Особливостями сучасної національної моделі шкільної соціальної роботи є впровадження стратегій первинної профілактики, практики,що базується на доказах та широкому використанні у школах трирівневої моделі «відповіді на втручання».
Retrospective analysis of school social work development of in the USA. The article provides a retrospective analysis of the development of school social work in the United States. The influence of socio-economic and political factors on the change of model of social-psychological services provision to students is disclosed. It has been established that the activities of social workers in this area until recently were carried out at the individual level in order to change the behavior of schoolchildren and provide them with social and psychological assistance. The peculiarities of the modern national model of school social work include: the introduction of primary prevention strategies, evidence-based practice and widespread use of the three-tiered model "response to intervention" in schools.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19916
Appears in Collections:Випуск 24 (ІІ том)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gorishna.pdf304.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.