DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка. » Випуск 24 (ІІ том) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19914
Title: Роль педагогічних можливостей у процесі громадянського становлення студентів
Authors: Карпенко, Олена Георгіївна
Keywords: громадянське самовизначення
соціально-виховна діяльність
соціально-педагогічні ситуації
позанавчальна діяльність
civil self-determination
educate activity
social-pedagogical situation
social-civil orientation
Issue Date: 2018
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Карпенко, О. Г. Роль педагогічних можливостей у процесі громадянського становлення студентів / О. Г. Карпенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11 : Соціальна робота. Соціальна педагогіка : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 24 (ІІ том). - С. 224-231.
Abstract: У статті розглядаються педагогічні можливості, які при певних методах і формах позанавчальної роботи впливають на соціальний розвиток і становлення студентів; визначаються шляхи оптимальної педагогічної взаємодії; визначено складові та конкретизовано поняття «громадянське становлення», «психологічне становлення»; визначено загальні ознаки соціально-виховної діяльності; розкрито напрями та форми роботи позанавчальної студентської діяльності з метою їх участі у соціально-виховній роботі.
The role of pedagogical possibilities in the process of civic status of students. Pedagogical possibilities which at certain methods and forms of extracurricular work are examined in the article, influence on social development and becoming of students; the ways of optimum pedagogical сoоperation are determined .
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19914
Appears in Collections:Випуск 24 (ІІ том)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Karpenko.pdf298.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.