DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка. » Випуск 24 (І том) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19841
Title: Інтерактивні технології в процесі підготовки майбутніх соціальних працівників
Authors: Фіголь, Наталія Анатоліївна
Keywords: інтерактивні технології
активні методи навчання
інтерактивна лекція
соціальний працівник
соціальна робота
interactive technologies
active teaching methods
interactive lecture
social worker
social work
Issue Date: 2018
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Фіголь, Н. А. Інтерактивні технології в процесі підготовки майбутніх соціальних працівників / Н. А. Фіголь // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11 : Соціальна робота. Соціальна педагогіка : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 24 (І том). - С. 222-228
Abstract: У статті висвітлюються проблеми впровадження інтерактивного навчання в навчально-виховний процес підготовки майбутніх соціальних працівників. Проаналізовано тлумачення поняття «активні методи навчання», «інтерактивні методи навчання»; охарактеризовано найбільш оптимальні інтерактивні технології навчання майбутніх соціальних педагогів під час лекційних занять. Обґрунтовується їх значення у навчально-виховному процесі сучасної вищої школи. Подано класифікацію та основні приклади використання сучасних інтерактивних технологій.
Іnteractive technologies in the future social worker trainin process. The article describes the problems of introduction of interactive training in the educational process of preparation of future social workers. The analysis of the concept of «active teaching methods», «interactive teaching methods» is analyzed. The most optimal interactive technologies of teaching future social workers during lectures are described. Their significance in the educational process of modern high school is substantiated. The classification and main examples of the use of modern interactive technologies are presented.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19841
Appears in Collections:Випуск 24 (І том)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Figol.pdf288.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.