DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка. » Випуск 24 (І том) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19837
Title: Навчальна дисципліна "Історія соціальної роботи" у процесі професійного становлення майбутніх соціальних працівників
Authors: Кравченко, Оксана Олексіївна
Keywords: соціальна освіта
історія соціальної роботи
періодизація
навчальний посібник
соціальний працівник
social education
history of social work
periodization
textbook
social worker
Issue Date: 2018
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Кравченко, О. О. Навчальна дисципліна "Історія соціальної роботи" у процесі професійного становлення майбутніх соціальних працівників / О. О. Кравченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11 : Соціальна робота. Соціальна педагогіка : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 24 (І том). – С. 182-192
Abstract: У статті схарактеризовано місце та роль навчальної дисципліни «Історія соціальної роботи» як освітнього компонента у процесі підготовки майбутніх соціальних працівників, здійснено аналіз її навчально-методичного забезпечення, розглянуто питання періодизації історії соціальної роботи, визначено методологічні підходи до вивчення курсу (системний, синергетичний, парадигмальний, антропологічний, герменевтичний, культурологічний, регіональний).
Educational component "history of social work" in the process of professional development of future social workers. The article describes the place and role of the discipline "History of social work" as an educational component in the process of preparing future social workers, analyzes its teaching and methodological support, examines the issues of periodization of the history of social work, determines the methodological approaches to studying the course (systemic, synergetic, paradigmatic, anthropological, hermeneutic, cultural, regional).
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19837
Appears in Collections:Випуск 24 (І том)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kravchenko.pdf312.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.