DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка. » Випуск 24 (І том) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19835
Title: Можливості навчальної дисциплини "Вступ до спеціальності" у формуванні професійних компетенцій майбутніх соціальних працівників
Authors: Ковальчук, Ольга Вікторівна
Keywords: професійні компетенції
навчальний план
навчальна дисципліна
змістові модулі
professional competences
curriculum
educational discipline
content modules
Issue Date: 2018
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Ковальчук, О. В. Можливості навчальної дисциплини "Вступ до спеціальності" у формуванні професійних компетенцій майбутніх соціальних працівників / О. В. Ковальчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11 : Соціальна робота. Соціальна педагогіка : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 24 (І том). – С. 164-171
Abstract: У статті здійснено аналіз можливостей навчальної дисципліни «Вступ до спеціальності» щодо формування професійної компетенції. В процесі дослідження висвітлено стан наукових розробок в галузі підготовки майбутніх соціальних працівників в умовах вищого навчального закладу. Надано характеристику поняття «компетентність». Проаналізовано загальні підходи до визначення професійних компетенцій. Окреслено роль та місце навчальної дисципліни в структурі професійного становлення майбутнього соціального працівника. Подано розподіл годин за видами діяльності, що відведені на вивчення курсу. Сформульовано теоретичне та практичне значення, мету та завдання поданої на розгляд тематики. Здійснено характеристику змістового наповнення навчальних модулів дисципліни. Окреслено форми роботи студентів для вивчення курсу.
Implementation of opportunities of educational discipline "introduction to specialty" on the formation of the professional competence of future social workers. The article analyzes the possibilities of the academic discipline "Introduction to a specialty" in relation to the formation of professional competence. In the course of the research, the state of scientific developments in the field of training future social workers in the conditions of a higher educational institution is highlighted. Characterized by the concept of "competence". The general approaches to the definition of professional competencies are analyzed.The role and place of educational discipline in the structure of professional formation of the future social worker is outlined. The division of hours according to the types of activities assigned to studying the course is given. The theoretical and practical significance, the purpose and the tasks submitted for consideration of the subject are formulated. A characteristic of content content of the study modules of discipline is carried out. The forms of work of students for studying the course are outlined.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19835
Appears in Collections:Випуск 24 (І том)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kovalchuk.pdf292.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.