Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Людинотворчий потенціал філософії: стратегічні перспективи вищої освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Степаненко, Ірина Володимирівна
dc.date.accessioned 2018-06-25T11:09:18Z
dc.date.available 2018-06-25T11:09:18Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Степаненко, І. В. Людинотворчий потенціал філософії : стратегічні перспективи вищої освіти / І. В. Степаненко // Філософія освіти. Philosophy of Education : наук. часоп. - Київ : Медиа-клас, 2017. – № 1 (20). - С. 235 - 245. ua
dc.identifier.issn 2309-1606
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19710
dc.description.abstract У статті розкрито людинотворчий потенціал філософії, який вбачається у тому, що філософія, як «мистецтво пізнання у свободі через творчість ідей», здатна допомогти особистості оволодіти мистецтвом мислення і мистецтвом жити, а також виводить її у широкий контекст сучас- ності, утримуючи і відкриваючи у ньому універ- сальні цінності і смисли людяності, осягнені в їх минулих, сучасних і майбутніх формах, і, ти самим, виступає «захисницею» і «терапевтом» людства. У су- часних умовах, особливо у контексті Четвертої індустріальної революції, цей потенціал філософії є надзвичайно затребуваним і має бути максимально ак- туалізований у гуманістичних стратегіях вищої освіти. Але для цього філософії (і філософам) дуже важливо переконливо довести праксеологічну дієвість своїх основних функцій – гуманістичної, світоглядної, культуротворчої, терапев- тичної і максимально розкрити свій людинотворчий потенціал і призначення у цілому. Що передбачає і відповідне оновлення самої філософської освіти. ua
dc.description.abstract The paper reveals the human creative potential of philosophy, which is seen in the fact that philosophy, as “the technique of knowledge in freedom through creation of ideas”, can help the personality to master the technique of thinking and technique to be, and brings him/her into the broad contemporary context, which holds and opens the universal values and sense of humanity, comprehented in their past, present and future forms, and thus acts as a “advocate” and “therapist” of humanity. This potential of philosophy is extremely pertinent and should be actualized in the humanistic strategies of higher education in modern conditions, especially in the context of the Fourth Industrial Revolution. But for that philosophy (and philosophers) has to prove the praxeology effectiveness of its core functions – humanistic, worldview, cultural, therapeutic and maximize its human creative potential and mission in general. That implies an update of the philosophical education ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Інститут вищої освіти НАПН України ua
dc.subject філософія ua
dc.subject людинотворчий потенціал ua
dc.subject універсальні смисли людяності ua
dc.subject стратегісні перспективи вищої освіти ua
dc.subject Четверта індустріальна революція ua
dc.subject philosophy ua
dc.subject human creative potential ua
dc.subject universal sense of humanity ua
dc.subject a strategic perspective of higher education ua
dc.subject the Fourth Industrial Revolution ua
dc.subject.classification 130.12:378 ua
dc.title Людинотворчий потенціал філософії: стратегічні перспективи вищої освіти ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу