DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 133 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19554
Title: Онтологічні аспекти освітніх сервісів адаптивного навчання
Other Titles: Онтологические аспекты образовательных сервисов адаптивного обучения
Ontological aspects of educational services of adaptive education
Authors: Дем’яненко, В. Б.
Дем’яненко, В. М.
Keywords: відкрита освіта
адаптивне навчання
адаптивні освіті сервіси
комп’ютерні онтології
онтологічний мультиагент
открытое образование
адаптивное обучение
адаптивные образовании сервисы
компьютерные онтологии
онтологический мультиагент
open education
adaptive learning
adaptive education services
computer ontologies
ontologic multiagent
Issue Date: 2017
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Дем’яненко, В. Б. Онтологічні аспекти освітніх сервісів адаптивного навчання / В. Б. Дем’яненко, В. М. Дем’яненко // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. СXХХІІІ (133). – С. 68-77.
Abstract: У статті розглянуто актуальні питання з використання комп’ютерних онтологій для створення адаптивних освітніх сервісів відкритої освіти, наповнення їх інформаційними ресурсами Описується технологія побудови онтологічного графа (ієрархії понять) предметної галузі, зв’язків між ними. Розглядається знаннє-орієнтовний підхід, який ґрунтується на поняттях онтологія і трансдисциплінарність.
В статье рассмотрены актуальные вопросы по использованию компьютерных онтологий для создания адаптивных образовательных сервисов открытого образования, наполнение их информационными ресурсами Описывается технология построения онтологического графа (иерархии понятий) предметной области, связей между ними. Рассматривается знание- ориентированный подход, основанный на понятиях онтология и трансдисциплинарнисть.
The actual issues of using computer ontologies for the creation of adaptive educational services of open education, filling them with information resources is discussed in the article. The technology of constructing an ontological graph (hierarchy of concepts) of the subject field, connections between them is described. A knowledge-orientation approach based on the concepts of ontology and transdisciplinarity is considered.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19554
Appears in Collections:Випуск 133

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Demianenko.pdf1.12 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.