DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 58 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19483
Title: Моделювання навчального тексту: термінологічний та методичний аспекти
Authors: Швець, Г. Д.
Keywords: моделювання навчального тексту
модельований текст
науковий навчальний текст
методика викладання української мови як іноземної
моделирование учебного текста
моделированный текст
научный учебный текст
методика преподавания украинского языка как иностранного
text modeling
modeled text
scientific educational text
methodology of teaching Ukrainian as a foreign lan
Issue Date: 2017
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Швець, Г. Д. Моделювання навчального тексту: термінологічний та методичний аспекти / Г. Д. Швець // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 58. - С. 170-178.
Abstract: У статті порушено проблему моделювання навчального тексту в методиці викладання української мови як іноземної. Зосереджено увагу на подвійному тлумаченні терміна "моделювання тексту" в сучасних педагогічних дослідженнях: створення графічної моделі навчального тексту з метою кращого розуміння його смислу та створення еталонного навчального тексту як моделі реального тексту, включеного у природну комунікацію. Сформульовано принципи моделювання (створення) навчального тексту. Запропоновано класифікацію модельованих навчальних текстів для початкового етапу вивчення іноземної мови.
Статья посвящена проблеме моделирования учебного текста в методике преподавания украинского языка как иностранного. Сосредоточено внимание на двойном толковании термина "моделирование текста" в современных педагогических исследованиях: создание графической модели учебного текста с целью лучшего понимания его смысла и создание эталонного учебного текста как модели реального текста, включенного в естественную коммуникацию. Сформулированы принципы моделирования (создания) учебного текста. Предложена классификация моделированных учебных текстов для начального этапа изучения иностранного языка.
The article is devoted to the problem of text modeling in the teaching Ukrainian as a foreign language. Attention is focused on the double interpretation of the term "text modeling" in modern pedagogical studies: the creation of a graphic model of the educational text to understand its meaning and the creation of a text as a model of real text included in natural communication. The principles of text modeling are formulated in the article. The author also characterizes different groupsof modeled texts.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19483
Appears in Collections:Випуск 58

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shvets.pdf336.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.