Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування мовно-комунікативної компетентності фахівця як соціолінгвістична проблема

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сухопар, В. Ф.
dc.date.accessioned 2018-06-05T13:44:45Z
dc.date.available 2018-06-05T13:44:45Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Сухопар, В. Ф. Формування мовно-комунікативної компетентності фахівця як соціолінгвістична проблема / В. Ф. Сухопар // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 58. - С. 142-149. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19468
dc.description.abstract Стаття присвячена теоретичним та практичним проблемам викладання української мови в вищій школі в зв’язку з її особливим юридичним, навчально-педагогічним і функціональним статусом. Автор підкреслює особливе соціальне і наукове значення поняття рідна мова, оскільки воно є ключовим чинником у справі захисту етнічного суверенітету і збереження духовної спадщини народу, а також є важливим елементом лінгводидактики як в процесі навчання в цілому, так і в процесі викладання певної мови. ua
dc.description.abstract Статья посвящена теоретическим и практическим проблемам преподавания украинского языка в высшей школе в связи с его особым юридическим, учебно-педагогическим и функциональным статусом. Автор подчеркивает особое социальное и научное значение понятия родной язык, поскольку оно является ключевым фактором в деле защиты этнического суверенитета и сохранения духовного наследия народа, а также является важным элементом лингводидактики как в процессе обучения в целом, так и в процессе преподавания конкретного языка. ua
dc.description.abstract The article is devoted to the theoretical and practical problems towards teaching the Ukrainian language in the Higher School in connection with its special legal, the primary-pedagogical and the functional status. The author emphasizes special social and scientific importance of concept the native language, as it is the dominant factor in the case of protection of the ethnic sovereignty and preservation of the spiritual inheritance of people; also it is the important element of the linguodidactics as in learning on the whole, as in teaching the certain language. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject функціональний статус мови ua
dc.subject навчально-педагогічний статус мови ua
dc.subject мовно-культурна ідентичність ua
dc.subject мовно-культурна поведінка ua
dc.subject мовна ситуація ua
dc.subject мовна політика ua
dc.subject мовна свідомість ua
dc.subject рідна мова ua
dc.subject функциональный статус языка ua
dc.subject учебно-педагогический статус языка ua
dc.subject языково-культурная идентичность ua
dc.subject языково-культурное поведение ua
dc.subject языковая ситуация ua
dc.subject языковая политика ua
dc.subject языковое сознание ua
dc.subject родной язык ua
dc.subject functional status of language ua
dc.subject educational-pedagogical status of language ua
dc.subject lingually-cultural identity ua
dc.subject lingually-cultural behavior ua
dc.subject language situation ua
dc.subject language politics ua
dc.subject language consciousness ua
dc.subject the mother tongue ua
dc.subject.classification 378.016:811.161.2 ua
dc.title Формування мовно-комунікативної компетентності фахівця як соціолінгвістична проблема ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу