DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 58 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19468
Title: Формування мовно-комунікативної компетентності фахівця як соціолінгвістична проблема
Authors: Сухопар, В. Ф.
Keywords: функціональний статус мови
навчально-педагогічний статус мови
мовно-культурна ідентичність
мовно-культурна поведінка
мовна ситуація
мовна політика
мовна свідомість
рідна мова
функциональный статус языка
учебно-педагогический статус языка
языково-культурная идентичность
языково-культурное поведение
языковая ситуация
языковая политика
языковое сознание
родной язык
functional status of language
educational-pedagogical status of language
lingually-cultural identity
lingually-cultural behavior
language situation
language politics
language consciousness
the mother tongue
Issue Date: 2017
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Сухопар, В. Ф. Формування мовно-комунікативної компетентності фахівця як соціолінгвістична проблема / В. Ф. Сухопар // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 58. - С. 142-149.
Abstract: Стаття присвячена теоретичним та практичним проблемам викладання української мови в вищій школі в зв’язку з її особливим юридичним, навчально-педагогічним і функціональним статусом. Автор підкреслює особливе соціальне і наукове значення поняття рідна мова, оскільки воно є ключовим чинником у справі захисту етнічного суверенітету і збереження духовної спадщини народу, а також є важливим елементом лінгводидактики як в процесі навчання в цілому, так і в процесі викладання певної мови.
Статья посвящена теоретическим и практическим проблемам преподавания украинского языка в высшей школе в связи с его особым юридическим, учебно-педагогическим и функциональным статусом. Автор подчеркивает особое социальное и научное значение понятия родной язык, поскольку оно является ключевым фактором в деле защиты этнического суверенитета и сохранения духовного наследия народа, а также является важным элементом лингводидактики как в процессе обучения в целом, так и в процессе преподавания конкретного языка.
The article is devoted to the theoretical and practical problems towards teaching the Ukrainian language in the Higher School in connection with its special legal, the primary-pedagogical and the functional status. The author emphasizes special social and scientific importance of concept the native language, as it is the dominant factor in the case of protection of the ethnic sovereignty and preservation of the spiritual inheritance of people; also it is the important element of the linguodidactics as in learning on the whole, as in teaching the certain language.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19468
Appears in Collections:Випуск 58

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sukhopar.pdf330.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.