ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Kumpan, S. M. | |
dc.contributor.author | Hloba, O. V. | |
dc.date.accessioned | 2018-06-04T12:17:41Z | |
dc.date.available | 2018-06-04T12:17:41Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Kumpan, S. M. English for specific purpose: teaching learning to learn competence at the tertiary level : Формування компетентності уміння вчитися під час занять з англійської мови професійного спілкування у вищій школі / S. M. Kumpan, O. V. Hloba // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 58. - С. 87-93. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19440 | |
dc.description.abstract | The articleanalyses a key competence of lifelong learning through the challenges the Tertiary education is facing in the XXI century; learning to learn competence is identified as a crucial feature of a successful present-day professional; the tasks to be solved at the Tertiary level are singled out; the main components of the learning to learn competence are emphasized, and the recommendations are given to achieve the best results; the methods how to teach students to learn learning in the English for Specific Purpose classroom are determined. | ua |
dc.description.abstract | В статті проводиться аналіз ключової компетентності навчання протягом усього життя з точки зору проблемних питань, які вища школа має вирішувати у 21-му сторіччі; визначається компетентність уміння вчитися як найважливіша майстерність успішного сучасного фахівця; виокремлюються завдання, які необхідно вирішити на рівні вищої освіти; висвітлюються основні складові компетентності уміння вчитися, та надаються рекомендації, як досягти найкращих результатів; обумовлюються методи, як навчити студентів умінню вчитисяпід час занять з англійської мови професійного спілкування. | ua |
dc.description.abstract | В статье проводится анализ ключевой компетенции обучения на протяжении всей жизни с точки зрения проблемних вопросов, стоящих перед высшей школой в XXI веке; компетентность умения учиться признается важнейшей характеристикой успешного современного профессионала; выделяются задачи, которые необходимо решить на уровне высшего образования; подчеркиваются основные составляющие компетентности умения учиться, даются рекомендации для достижения наилучших результатов; определяются методы обучения студентов во время занятий по английскому языку профессионального общения в высшей школе. | ua |
dc.language.iso | en | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | English for Specific Purpose | ua |
dc.subject | competence | ua |
dc.subject | learning to learn | ua |
dc.subject | lifelong learning | ua |
dc.subject | Tertiary education | ua |
dc.subject | англійська мова професійного спілкування | ua |
dc.subject | компетентність | ua |
dc.subject | уміння вчитися | ua |
dc.subject | навчання протягом усього життя | ua |
dc.subject | вища школа | ua |
dc.subject | английский язык профессионального общения | ua |
dc.subject | компетентность | ua |
dc.subject | умение учиться | ua |
dc.subject | обучение на протяжении всей жизни | ua |
dc.subject | высшая школа | ua |
dc.subject.classification | 378.016:811.111 | ua |
dc.title | English for specific purpose: teaching learning to learn competence at the tertiary level | ua |
dc.title.alternative | Формування компетентності уміння вчитися під час занять з англійської мови професійного спілкування у вищій школі | ua |
dc.type | Article | ua |