У статті розкрито системний підхід щодо забезпечення міцності знань учнів та розглядається система тренувальних завдань та вправ, послідовне виконання яких сприяє ефективному засвоєнню знань з предметів гуманітарного циклу учнів основної школи. В системі виокремлено наступні блоки: мотиваційно-цільовий, конструктивно-формувальний, контрольно-корекційний та проаналізовано їх діяльнісний та результативний компоненти. Розглянуто зразки завдань та вправ, що мають бути послідовно розташовані та відповідати етапам навчання.
В статье раскрывается системный подход к обеспечению прочности знаний учеников и рассматривается система тренировочных заданий и упражнений, последовательное исполнение которых способствует эффективному усвоению знаний с предметов гуманитарного цикла учеников основной школы.
In the article the system approach in relation to providing of durability of knowledge of students is exposed and the system of training tasks and exercises successive implementation of which assists the effective emastering of knowledge from the articles of humanitarian cycle of students of basic school is examined.