DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет педагогіки та психології » Наукові праці Факультету педагогіки та психології »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19388
Title: Взаємодія дошкільного навчального закладу і сім'ї в аспекті формування у дітей здоров'язбережувальної поведінки
Authors: Андрущенко, Наталія Вікторівна
Keywords: здоровя'
здоровий спосіб життя
взаємодія дошкільного навчального закладу і сім'ї вихованців
health
healthy lifestyle
interacting pre-schools
Issue Date: Nov-2016
Publisher: ФОП Жовтий О. О.
Citation: Андрущенко, Н. В. Взаємодія дошкільного навчального закладу і сім'ї в аспекті формування у дітей здоров'язбережувальної поведінки / Н. В. Андрущенко // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / Уман. держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2016. – Вип. 2. – С. 15–23.
Abstract: У статті розглядається й уточнюється сутність поняття "взаємодія", "взаємодія дошкільного навчального закладу і сім'ї" як найважливіших соціалізацій і виховання дитини. Автор на основі аналізу наукових поглядів щодо сутності категорії "взаємодія", наголошує на тому, що кардинальні зміни поглядів на цінності сучасної сім'ї, важливі завдання дошкільної освіти вимагають переосмислення традиційних підходів до взаємодії дошкільних навчальних закладів з батьками вихованців. Дослідниця формулює мету та провідні завдання такої взаємодії, що впливають на формування здорового способу життя особистості динити.
In the article the essence and refined the concept of «interaction», «interaction kindergarten and the family» as the most important institutions of socialization and education of the child. The author based on the analysis of scientific views regarding the nature of the category of «interaction», emphasizes that the dramatic changes of views on the modern family values are important objectives of preschool education require rethinking traditional approaches to interaction between pre-schools with parents of pupils. The researcher defines goals and key objectives such interactions affecting the healthy lifestyle of the child. Namely: the disclosure features physical, mental, social and spiritual health of preschool and important example of parents for the education of children retaining health behavior; the need to ensure a favorable psychological atmosphere in the family and humanization of relations between parents and children, maintaining the image of the family as the fundamental principle of education in child care retaining health behavior.
Description: https://library.udpu.edu.ua/library_files/zbirnuk_nayk_praz/2016/2/2.pdf
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19388
Appears in Collections:Наукові праці Факультету педагогіки та психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Андрущенко Н.В. стаття.pdfСтаття183.29 kBAdobe PDFView/Open
титул.аркуш і зміст Андрущенко Н.В..pdf1.15 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.