DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти » Випуск 21 (26) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19373
Title: Творчо-компетентнісний підхід до етнокультурної підготовки майбутнього вчителя музики
Authors: Сюй Цзяюй
Keywords: творчо-компетентнісний підхід
етнокультурна підготовка
майбутні вчителі музики
етнокультурні цінності
музичний фольклор
творческо-компетентностный подход
этнокультурная подготовка
будущие учителя музыки
этнокультурные ценности
музыкальный фольклор
creative competence approach
ethno-cultural training
future teachers of music
ethno-cultural values
folk music
Issue Date: 2016
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Сюй Цзяюй. Творчо-компетентнісний підхід до етнокультурної підготовки майбутнього вчителя музики / Сюй Цзяюй // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 21 (26). - С. 71-74.
Abstract: Стаття розкриває творчо-компетентнісний підхід до етнокультурної підготовки студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів. Значення цього підходу до дослідження складових етнокультурної підготовленості майбутніх учителів музики передбачає формування в них етнокультурної компетентності, що визначено нами метою процесу етнокультурної підготовки. Готовність майбутнього вчителя музики до засвоєння етнокультурних цінностей, сконцентрованих у музичному фольклорі та національному вокальному мистецтві розглядається як усвідомлений набутий комплекс етнокультурних знань та відповідних умінь у процесі фахового навчання.
Статья раскрывает творческо-компетентностный подход к этнокультурной подготовке студентов факультетов искусств педагогических университетов. Значение этого подхода к исследованию составляющих этнокультурной подготовленности будущих учителей музыки предполагает формирование у них этнокультурной компетентности, которая определена нами целью процесса этнокультурной подготовки студентов. Готовность будущего учителя музыки к усвоению этнокультурных ценностей, сконцентрированных в музыкальном фольклоре и национальном вокальном искусстве рассматривается как осознанный приобретенный комплекс этнокультурных знаний и соответствующих умений в процессе профессионального обучения.
The article reveals the creative approach to ethno-cultural competency training of students of pedagogical universities Art. The value of this approach to the study of ethno-cultural components of preparedness of future teachers of music involves formation of their ethnic and cultural competence, which we defined the purpose of the process of ethnic and cultural training. The readiness of the future teacher of music to assimilate ethnic and cultural values concentrated in the national folk music and vocal arts is seen as a conscious acquired complex ethno-cultural knowledge and skills in the relevant professional training.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19373
Appears in Collections:Випуск 21 (26)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Siui Tsziaiui.pdf261.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.